شناسهٔ خبر: 56008 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

وضعیت حریفان ایران در جدیدترین رده‌بندی فیفا؛ از سقوط ما تا ثبات رقبا + جدول

در جدیدترین رده‌بندی فیفا در بین تیم‌های حاضر در گروه F جام جهانی تنها تیم ایران با سقوط مواجه شده است.

به گزارش نماینده به نقل از سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) فهرست برترین تیم‌های ملی فوتبال دنیا در ماه ژوئن ۲۰۱۴ را اعلام کرد که بر طبق آن، تیم ملی ایران با شش پله سقوط و ۶۴۱ امتیاز در پله چهل‌وسوم جهان قرار گرفت. شاگردان کارلوس کی‌روش البته در میان تیم‌های آسیایی همچنان رتبه نخست را در اختیار دارند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که در حال حاضر در برزیل به سر می‌برد در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باید به مصاف تیم‌های آرژانتین، بوسنی‌و‌هرزگوین و نیجریه برود. در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید که تیم‌های آرژانتین و بوسنی در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا وضعیت خوبی دارند و تیم ملی ایران با سقوط قابل‌توجهی که داشته همسایه نیجریه، قهرمان سال گذشته جام ملت‌های آفریقا شده است.

    نام تیم امتیاز جایگاه در رده‌بندی کلی جایگاه در رده‌بندی منطقه‌ای تغییرات  +-
آرژانتین ۱۱۷۵ پنجم دوم (آمریکای جنوبی) ۲ پله صعود
بوسنی‌و‌هرزگوین  ۸۷۳ بیست‌ویکم  چهاردهم (اروپا) ۴ پله صعود
ایران  ۶۴۱ چهل‌وسوم اول (آسیا) ۶ پله سقوط
نیجریه  ۶۴۰ چهل‌وچهارم

ششم (آفریقا)

بدون تغییر

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۳ ۰۲:۴۷ 0 0

    اگر مسولین محترم ورزش آقای کفاشیان رت کنار گذارند واز آقایان دکتر دادکان ودکتر ذوالفقار نسب جهت تقویت فوتبال این مرز وبوم حمایت نمایند واز آقای کارلوس کیروش در امر مربیگری یاری بگیرند و پایه فوتبال ما را به متخصصین خارجی واگذار نمایند مطمین باشید درجام جهانی آینده وضعیت بهترازاین خواهد بود وقرا ر داد بازیکنان را به حداقل برسانید چون شایسته چنین مبالغی نیستند متشکرم
    
                                

نظر شما