شناسهٔ خبر: 55979 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مصلحی در جمع خبرنگاران:

تسلیم محض امام بودن ویژگی خاص آیت الله مهدوی کنی است

مصلحی وزیر اسبق اطلاعات با بیان این که آیت الله مهدوی از همان ابتدا پای کار انقلاب بوده و هست گفت: تسلیم محض امام بودن، اخلاص و صفای باطن از ویژگی های خاص آیت الله مهدوی است.

به گزارش نماینده به نقل از مهر حیدر مصلحی وزیر اطلاعات اسبق لحظاتی پیش از آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله مهدوی کنی همیشه پای کارانقلاب بوده است و همچنن که شاهد بودیم علیرغم این که دکترها به ایشان توصیه کرده بودند که باید مراقب وضعیت جسمی شان باشند اما حرف ایشان این بود که نمی توانم دست از انقلاب بردارم و انقلاب را رها کنم بنابراین علیرغم کسالتی که داشتند در مراسم سالگرد رحلت امام(ره) شرکت کردند.

وی تسلیم محض امام بودن را یکی از ویژگی های آیت الله مهدوی کنی نام برد و گفت: اخلاص، صفای باطن و  تبعیت از  امام از ویژگی های خاص آیت الله مهدوی کنی است.

بنا بر این گزارش محمدحسین صفارهرندی عضو تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام رئیسی معاون اول رئیس قوه قضائیه و حسن غفوری فرد عضو ارشد حزب موتلفه نیز عصر امروز از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند.

نظر شما