شناسهٔ خبر: 55978 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وزیر ارتباطات و رئیس دانشگاه آزاد مطرح کردند:

وفاداری به ولایت ویژگی بارز آیت‌الله کنی است/ تلاش همیشگی برای ماندن در خط اعتدال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دقایقی پیش با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان بهمن در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که آیت الله مهدوی کنی هم در دوران قبل از انقلاب و هم در دوران بعد از انقلاب خدمات قابل توجهی را در راستای اهداف انقلاب اسلامی انجام دادند، بیان کرد: آیت الله کنی همواره وفادار به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و این یکی از مهمترین ویژگی های این عالم ارزشمند است.

وی افزود: ضمن این که رعایت کردن خط اعتدال و خارج نشدن از این مسیر در هر شرایط خلق و خویی یکی دیگر از ویژگی های مهم اخلاقی آیت الله مهدوی کنی است.

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم با بیان این که حضرت آیت الله کنی از یاران و استوانه های اصیل انقلاب اسلامی هستند، گفت: این افتخار را داشتم که اولین حکم حکومتی خودم را به عنوان فرماندار سیرجان از ایشان در مقام وزیر کشور دریافت کنم و از همان دوران تا کنون همواره شاهد این اخلاق زیبا و حسنه بودم که علاوه بر تقوا همواره مشی اعتدالی را رعایت می کردند و این باعث می شد که همیشه همراه و همگام با انقلاب قدم بردارند و در راستای حفظ آن اقدامات قابل توجهی را انجام دهند.

وی افزود: تربیت نیروهای متدین برای انقلاب یکی از کارهای بنیادینی بود که آیت الله مهدوی کنی بر آن تاکید داشته و دارند ضمن این که ایشان توجه بسیار زیادی به رعایت احکام اسلامی در جریان حکومتداری و اداره دولت ها داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: در این میان نمی توان جلوگیری از تندروی ها و حفظ مشی اعتدال ایشان را نادیده گرفت. من به قاطعیت می گویم که آیت الله مهدوی کین نمونه ای کامل از اعتدال است.

نظر شما