شناسهٔ خبر: 55956 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

عیادت مقامات کشوری و لشکری از آیت‌الله مهدوی کنی ادامه دارد

مهدوی کنی در حالی که از دیروز 14 خرداد آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان در بیمارستان بستری شده است، بسیاری از مقامات کشوری و لشکری به عیادت وی رفته و در جریان روند درمان قرار گرفتند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، آیت الله جنتی و هیات همراه دقایقی پیش با حضور در بیمارستان بهمن تهران از آیت الله مهدوی کنی عیادت و از نزدیک در جریان مراحل درمان و معالجه وی قرار گرفت.

آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در ساعت ۱۵ چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۳ و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت و پس از بازگشت به منزل دچار حمله قلبی و به بیمارستان بهمن منتقل شد.

از دیروز مقامات مختلف کشوری و لشکری با حضور بر بالین آیت الله مهدوی کنی برای رئیس مجلس خبرگان آرزوی سلامتی کرده‌اند.

همچنین رئیس سازمان نظام پزشکی درباره آخرین وضعیت سلامت رئیس مجلس خبرگان رهبری گفته است:‌ نمی توان در خصوص وضعیت جسمانی ایشان قضاوت قطعی کرد اما مجموعه مغز دارای ثبات است. باید فرصت دهیم و با کم کردن میزان داروهای بیهوشی وضعیت هوشیاری را بسنجیم اما خوشبختانه وضعیت نبض، قلب و عروق ثابت است.

دکتر علیرضا زالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت قلبی عروقی آیت الله مهدوی کنی تغییر نکرده اما فشار خون و نبض ایشان در وضعیت نرمال است. خوشبختانه دیگر شاهد بی نظمی های قلبی نیستیم.

وی ادامه داد: نمی توان در خصوص وضعیت جسمانی ایشان قضاوت قطعی کرد اما مجموعه مغز دارای ثبات است. باید فرصت دهیم و با کم کردن میزان داروهای بیهوشی وضعیت هوشیاری را بسنجیم اما خوشبختانه وضعیت نبض، قلب و عروق ثابت است.

همچنین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز عصر امروز ۱۵ خرداد با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت از رئیس مجلس خبرگان برای وی آرزوی سلامت عاجل کرد.

سردار نقدی رییس بسیج سازمان بسیج مستضعفان نیز از دیگر مقامات کشور بود که از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرد.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز عصر امروز در بیمارستان بهمن حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام شهیدی نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور عصر امروز برای دومین بار از آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

الهه راستگو عضو شورای شهر تهران و علی درستکار مجری برنامه‌های تلویزیونی از دیگر افرادی هستند که در بیمارستان بهمن حاضر شده اند.

بر اساس این گزارش محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای عیادت از آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان بهمن حضور یافتند.

خانواده شهید تهرانی مقدم نیز از دیگر افراد حاضر شده بر بالین آیت الله مهدوی کنی بودند.

خبر تکمیل می شود.

نظر شما