شناسهٔ خبر: 55893 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

تکمیلی/تکذیب فوت آیت‌الله/عیادت روحانی و هاشمی رفسنجانی از مهدوی‌کنی

مهدوی کنی

به گزارش نماینده ، رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان به خبرآنلاین گفت: علی رغم اینکه آیت الله مهدوی کنی به شرابط پایدار نرسیده اند اما پزشکان ابراز امیداروی کرده اند تا ساعاتی دیگر وضعیت عمومی ایشان به وضعیت پایدار برسد.
ابراهیم انصاریان با بیان اینکه «پس از این حمله قلبی ایشان که دچار افت فشار شده بودند، در بیمارستان بستری و تحت مداوا و آنژیو قرار گرفتند» ازفود: به لطف خداوند و با تلاش‌های کادر پزشکی الحمدلله وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی رو به بهبودی است.
به گفته انصاریان،‌ پزشکان اعلام کرده اند: خوشبختانه درمان جواب داده و انشاءالله با عنایت خداوند و دعای خیر مردم بهبودی حاصل شود.

بر اساس این گزارش، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تا دقایقی دیگر به عیادت آیت الله مهدوی کنی عیادت می رود.

 

عیادت رئیس جمهور از آیت الله مهدوی کنی


حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله محمد رضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.رییس قوه مجریه با عیادت از آیت الله مهدوی کنی برای سلامتی ایشان دعا کرد.

 

برگزاری مراسم دعا در بیمارستان بهمن و مزار شهدای گمنام دانشگاه امام صادق(ع)

دقایقی پیش، پس از اقامه نماز جماعت در بیمارستان بهمن به امامت سعید مهدوی فرزند آیت الله مهدوی کنی مراسم دعا با حضور شاگردان و برخی اعضای جامعه روحانیت مبارز برگزار شد. هم اکنون دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) با حضور در سر مزار شهدای گمنام مدفون در صحن مسجد دانشگاه مشغول قرائت دعای توسل و دعا برای شفای آیت الله مهدوی کنی هستند.

 

تکذیب خبر فوت آیت الله مهدوی کنی

فرید میرلوحی نوه آیت الله مهدوی کنی که در بیمارستان حضور دارد ضمن تکذیب خبر فوت رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حال ایشان وخیم است اما تحت نظر پزشکان قرار دارند.

آیت الله مهدوی کنی دو ساعت پس از شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) دچار عارضه قلبی شد..حجت الاسام میرلوحی داماد آیت الله مهدوی کنی درگفتگو با خبرآنلاین در حالی که از وخامت حال ایشان خبر می داد از مردم درحواست دعا کرد.

 

سطح هوشیاری ایت الله مهدوی کنی ۲۰ درصد است
ایرنا گزارش داد: یک منبع نزدیک به تیم پزشکی،سطح هوشیاری آیت الله مهدوی کنی را در حال حاضر ۲۰ درصد اعلام کرد
این منبع نزدیک به تیم پزشکی به خبرنگار ایرنا مستقر در بیمارستان بهمن افزود : رییس مجلس خبرگان رهبری در کما بسر می برند

فرید میرلوحی نوه آیت الله مهدوی کنی درباره عارضه قلبی و بستری شدن رئیس دانشگاه امام صادق(ع) به خبرآنلاین گفت: حوالی ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز(چهارشنبه)، آیت‌الله مهدوی‌کنی در شرایطی که از مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر بازگشته و درحال استراحت بودند، دچار عارضه حمله قلبی شده و پس از آن به حالت کما رفتند.

بدین‌وسیله با اعلام این خبر از مردم مومن و انقلابی کشورمان درخواست می‌شود برای بهبود حال این شخصیت مجاهد انقلابی و یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب دعا کنند

نظر شما