شناسهٔ خبر: 55847 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

با وزش بادهای غربی

محیط زیست کرج روبه نابودی است/ بادهای غربی کرج را تهدید می‌کند

عضو کمیسیون سلامت، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: محیط زیست کرج به واسطه بادهایی که از غرب می‌وزد، رو به نابودی است.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بهنام محمودی با اتخاذ موضعی انتقادی نسبت به محدود شدن شورا به حوزه شهرداری و فعالیت‌های آن، اظهار داشت: تنها یکی از کارهای شورا پرداختن به امور شهرداری است و بسیاری دیگر از رخدادهای حوزه‌های شهری در گرو تصمیمات شورا قرار دارند.

وی ادامه داد: بادهایی که از سمت غرب به سوی کرج روانه می‌شوند به دلیل وجود ریزدانه‌ها تهدیدی بسیار جدی برای محیط زیست شهر به شمار می‌آیند و باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

عضو کمیسیون سلامت، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه باید به باغات و محیط زیست توجهی ویژه نشان دهیم، افزود: اگر به عنوان نمایندگان مردم در این پارلمان محلی حضور یافته‌ایم باید خواسته‌های آشکار و نهان و به حق مردم را دنبال کنیم که محیط زیست و سلامت یکی از روشن‌ترین و واضح‌ترین نیازهای حال حاضر مردم کرج و حتی استان البرز است.

محمودی به مسئله باغ سیب مهرشهر و حل نشدن مسائل مرتبط به از بین رفتن درختان در این باغ اشاره کرد و گفت: باغات کرج در حالی روند خشکی را طی می‌کند که وضعیت زیست محیطی شهر در حالت بحران به سر می‌برد.

وی، باغ سیب را حدود ۳۰ هکتار عنوان کرد و افزود: تنها یک جلسه در شورا برگزار شد که به دلیل برخوردها با موضوع، مباحث مرتبط با قطع درختان باغ مسکوت ماند.

عضو کمیسیون سلامت، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کرج در پایان متذکر شد: شورا موظف به ورود جدی به این موضوع و پیگیری از مسئولان استانی و کشوری است چنان که مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز موظف به پیگیری و بررسی مسئله و توضیح فعالیت‌های انجام گرفته در این باغ به منظور اصلاح اشکالات ایجاد شده است.

 

نظر شما