شناسهٔ خبر: 55837 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعلام آمادگی دستیار پیشین کی‌روش برای همکاری با او در تیم ملی آفریقای جنوبی

دستیار پیشین سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد خبر مربیگری کی‌روش در تیم ملی آفریقای جنوبی تنها در حد یک شایعه است اما در صورت عملی شدن این موضوع حاضر است او را یاری کند.

به گزارش نماینده، با اخراج گوردون ایگه‌سوند، سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی اخباری که درباره حضور کارلوس کی‌روش در این تیم شنیده می‌شد شدت گرفته هر چند راجر دِسا، دستیار پیشین کی‌روش معتقد است که این خبر تنها در حد یک شایعه است.

وی در گفت‌وگو با سایت Kickoff گفت: تا الان این خبر چیزی نیست جز یک شایعه؛ فقط یک شایعه. فکر می‌کنم که بعضی از مردم دوست دارند چنین اتفاقی رخ دهد اما از جانب خودم تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که به این موضوع فکر نکرده‌ام. من ۳ هفته است که با کارلوس تماسی نداشته‌ام و درباره چنین چیزی هم حرفی بین ما رد و بدل نشد.

سرمربی تیم باشگاه آژاکس کیپ تاون آفریقای جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است یک بار دیگر دستیار کی‌روش در تیم ملی آفریقای جنوبی شود،‌ تصریح کرد: اگر چنین اتفاقی رخ دهد مشکلی نیست.

راجر دِسا در دوره مربیگری کی‌روش در تیم‌های ملی آفریقای جنوبی و پرتغال دستیار او بود. او در آفریقای جنوبی مربی دروازه‌بان‌ها بود و در جام جهانی ۲۰۱۰ به عنوان مشاور فنی به کی‌روش در تیم ملی پرتغال کمک کرد.

نظر شما