شناسهٔ خبر: 55828 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رحماندوست:

عدم انحراف در مبانی انقلاب بعد از ارتحال امام (ره) نتیجه تلاش‌های رهبر معظم انقلاب است

مجتبی رحماندوست 4 عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مبانی و آرمان های امام راحل در ربع قرن اخیر همچنان استوار و مستحکم باقی مانده است، تصریح کرد: مبانی و اصول انقلاب اسلام بدون هیچ تغییر و انحرافی استوار باقی مانده است و ملت ایران نیز به آن پایبند هستند و این تنها با تلاش های مقام معظم رهبری میسر شده است.

به گزارش نماینده، مجتبی رحماندوست در گفتگو با مهر، با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و با بیان اینکه سال‌ها از رحلت امام عزیز می‌گذرد و نهال پر برکت انقلاب اسلامی به درختی مستحکم و پر ثمر تبدیل شده است، اظهارداشت: اندیشه‌های امام مرزها را در نوردیده و سرمشق همه مبارزان جهان شده است.

وی با بیان اینکه مبانی و آرمان های امام راحل در ربع قرن اخیر همچنان استوار و مستحکم باقی مانده است، تصریح کرد: برخی مبانی همچون عدالت خواهی، دموکراسی، مردم سالاری و نظام مبنی بر آراء مردم همچنان از اصالت برخوردار است و حمایت از مظلومان، حمایت از فلسطین و مبارزه با مستکبران در راس مبانی اصول سیاست خارجی ایران قرار دارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به نقش رهبری در حفظ انقلاب و آرمان های امام(ره) ادامه داد: همچنانکه شاهدیم با توجه به پیشرفت‌ها و توسعه‌های چشمگیر در سالهای پس از جنگ در زمینه های علمی، اجتماعی، اقتصادی همچنان مبانی و اصول انقلاب اسلامی بدون هیچ تغییر و انحرافی استوار باقی مانده است و ملت ایران نیز به آن پایبند هستند و این تنها با تلاش های مقام معظم رهبری میسر شده است.

رحماندوست با اشاره به ادعای خط امامی بودن برخی از گروه‌ها گفت: ویژگی و معیار خط امامی بودن پایبندی به میثاق قانون اساسی است نه تحریف سخنان امام(ره).

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسی را می توان خط امامی نامید که داعیه‌دار مبانی امام و انقلاب و مردم سالاری دینی باشد و با پایبندی به دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام در راستای تحقق اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی بکوشد.

نظر شما