شناسهٔ خبر: 55712 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

به کی‌روش گفتیم برای تمدید قرارداد بودجه می‌خواهیم

کفاشیان: کی‌روش در ایران خانه و زندگی دارد و برمی‌گردد

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کردیم که برای تمدید قراردادش نیاز به بودجه داریم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، علی کفاشیان بعد از پرواز تیم ملی فوتبال به سوی برزیل اظهار داشت: ابتدا باید بگویم نقل قولی از من راجع به اینکه تیم ملی اگر زیاد گل نخورد شانس آورده، صحت ندارد و چنین چیزی نگفته‌ام.

وی افزود: در مذاکره ای که با کارلوس کی‌روش داشتیم به او اعلام کردیم که اولویت ما و خواسته مردم این است که او بعد از جام جهانی در ایران بماند اما همچنین به این مربی اعلام کردیم که نمی خواهیم به او بدهکار باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به وزارت ورزش و جوانان هم اعلام کردیم این ظلم است که از حق سایر رشته ها کم کنید و به فوتبال بدهید. در هر صورت به کی روش هم گفتیم که برای تمدید قرارداد با او ابتدا باید بودجه لازم تامین شود.

کفاشیان درباره بحث مشکل مالیاتی وینگادا، برانکو و برخی دیگر از مربیان خارجی تصریح کرد: مشکل وینگادا حل شده و آماده هستیم تا در مورد مسائل دیگر با اداره مالیات که همکاری خوبی هم با ما داشته است مذاکره کنیم.

وی در مورد بحث توافق مالی کی روش و شرکت آل اشپورت یادآور شد: ارقامی که گفته شده صحت ندارد و این یک توافق دوجانبه بین طرفین بوده است.

وی در مورد اینکه کی‌روش بعد از جام جهانی به ایران باز می گردد یا نه، پاسخ داد: کی‌روش در ایران خانه و زندگی دارد و بازخواهد گشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد کنار رفتن مجید صالح از تیم ملی نیز تاکید کرد: نشستن یا ننشستن بر روی نیمکت آدم را بزرگ و کوچک نمی کند، هر کسی باید تلاشش را انجام دهد تا به هر شکل به تیم ملی کشورش خدمت کند و این مربی با هر شرایطی باید در کنار تیم ملی می ماند.

کفاشیان در پایان گفت: یکشنبه صبح به اردوی تیم ملی فوتبال در برزیل ملحق خواهم شد.

نظر شما