شناسهٔ خبر: 55414 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مدیر مرکز التوحید آرژانتین در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره):

زن غربی شایسته الگو شدن نیست

زن غربی مدیر مرکز التوحید آرژانتین با بیان اینکه زن در غرب اسیر است و نمی‌توان آن را به عنوان الگو قرار داد، گفت: در غرب ۹۵ درصد صحبت هر مرد در خصوص مسائل جنسی است.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم؛ مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که به همت بسیج جامعه زنان برگزار شد در این مراسم، "سانتیوگوریکاردوپاز" تحلیل‌گر مسائل انقلاب اسلامی در ایران و مدیر مرکز التوحید آرژانتین اظهار داشت: یکی از نشانه های جمهوریت آزادی زنان در ایران است که به راحتی می‌توانند رانندگی کنند، به تحصیل بپردازند و در فعالیتهای دیگر شرکت کنند.

وی افزود: زن در غرب اسیر است و نمی توان زن غربی را به عنوان الگو قرار داد؛ حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای زنان جهان به شمار می‌رود.

مدیر مرکز التوحید آرژانتین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حضرت زهرا (س) به عنوان اعتراض اجازه نداد مزارش آشکار باشد. از این رو تا مقام حضرت زهرا (س) در دنیا معلوم نشود امکان آزادی زن در دنیا وجود ندارد؛ در غرب  نسبت به حضرت زهرا (س) شناختی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در غرب ۹۵ درصد صحبت هر مرد در خصوص مسائل جنسی است و به همین دلیل زود از زن خسته می‌شوند و به همجنس‌بازی گرایش پیدا می‌کنند که این مسأله نشان دهنده عذاب خداودند است.

استاد پاز اظهار داشت: اگر بنده الان شیعه هستم به یاری مرد بزرگی نظیر امام خمینی(ره) و به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

نظر شما