شناسهٔ خبر: 55399 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نخواستم مصدومیتم بدتر شود، تعویض شدم

نکونام: تیم ملی ضعف گلزنی ندارد، مهم گل نخوردن است

نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است این تیم ضعف گلزنی ندارد و با یک گل هم می‌توان به پیروزی رسید.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، جواد نکونام پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی اتریش در این خصوص اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود که سه بازی تدارکاتی خوب هم برگزار کردیم.

وی ادامه داد: تمرینات بدنسازی، بازی‌های تدارکاتی و همه امکانات اردو عالی بود و امیدوارم تا بازی‌های جام جهانی به بهترین شرایط برسیم. بازیکنانی هم که در اردوی آفریقا حضور داشتند می‌گویند اردوی اتریش کیفیت بهتری داشت و امیدوارم این روند خوب‌مان تا حضور در برزیل ادامه داشته باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مصدومیتش در دیدار تدارکاتی با آنگولا نیز گفت: در تمرینات ضربه‌ای به پایم خورد که با این وجود به تمریناتم ادامه دادم. متأسفانه در بازی با آنگولا دوباره به همان ناحیه ضربه خورد که تصمیم گرفتم از بازی بیرون بیایم تا شرایطم بدتر نشود. اکنون هم تازه به ایران رسیده‌ایم و در این یکی، دو روز معاینه خواهم کرد و ان‌شاءالله مشکلی نیست.

نکونام درباره انتقادی که به کم گل زدن تیم ملی می‌شود عنوان کرد: این انتقادها درست نیست. در سه بازی آخر مرحله مقدماتی نیز همه این نظر را داشتند که تیم ملی کم گل می‌زند اما به‌نظرم با یک گل هم می‌توان پیروز شد، همان‌طور که در بازی با قطر و کره‌جنوبی توانستیم با یک گل پیروز شویم. گل نخوردن از همه‌چیز مهم‌تر است، به‌خصوص در بازی‌های مهم جام جهانی و بازی با تیم‌های بزرگ دنیا که گل نخوردن یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد که تیم ملی ضعف گلزنی ندارد و افزود: در جام جهانی مهم گل نخوردن است و امیدوارم با یک دفاع خوب در جام جهانی به این مهم برسیم. ما ضعف گلزنی نداریم و یک تیم خوب هستیم

نظر شما