شناسهٔ خبر: 53830 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی در نطق میان‌دستور:

مسئولین اروپایی و آمریکایی با یک فریاد نتانیاهو از توافقات عدول می‌کنند

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی گفت: روسای جمهور آمریکا و کشورهای اروپایی از خود اختیاری ندارند و با یک فریاد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مذاکرات و توافق‌ها عدول می‌کنند و از موضع خود عقب می‌نشینند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سید عنایت‌الله هاشمی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی ۲۸ اردیبهشت ۹۳ مجلس گفت: ما امروز شاهد جنایاتی که در سراسر دنیا خصوصا کشورهای اسلامی و بالاخص کشورمان ایران هستیم، می‌بینیم که مستکبران برای بقا قدرت ظالمانه خود از هر جنایتی کوتاهی نمی‌کنند. موجبات اختلاف بین شیعه و سنی را فراهم می‌آورند و اسلام‌هراسی از برنامه‌های آنان است.

وی با بیان اینکه بودجه کشورهای اسلامی صرف کشتار و تخریب یکدیگر می‌شود

افزود: ما می‌بینیم که روسای جمهور آمریکا و کشورهای اروپایی از خود اختیاری ندارند و با یک فریاد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مذاکرات و توافق‌ها عدول می‌کنند و از موضع خود عقب می‌نشینند و اروپاییان و آمریکایی‌ها باید این بی‌اختیاری روسای خود را درک کنند.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیا در چنین شرایطی مشغول شدن نیروهای انقلاب که باید با تمام قدرت با جنایت‌کاران عالم مبارزه کنند به صلاح کشور است؟ آیا کسانی که اعضای خانواده خود را با دست خود به جبهه فرستادند امروز باید شاهد وضعیت کنونی فرهنگ و شاهد اختلاس‌ها، رانتخواری‌ها باشند؟

هاشمی اظهار داشت: مسائلی که اکثرا از سر دلسوزی مطرح و رسانه‌ای می‌شود عموما نتیجه عکس دارد. مسائل کوچک و جزئی بزرگ می‌شود. آیا مطرح کردن این مسائل در رسانه‌ها و انعکاس آنها توسط رسانه‌ها به صورت گسترده سازاور است؟

وی افزود: از رئیس‌جمهور و دولت می‌خواهم که در انتخاب افراد و در صحبت‌ها و در برنامه‌ها به نحوی عمل کنند که از خط امام و رهبری عدول نکنند تا باعث عصبانیت دیگران نشود.

هاشمی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما