شناسهٔ خبر: 53828 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فلاحی‌ باباجان در نطق میان دستور:

طمع‌ورزی غرب به وسعت تاریخ تکرار شده است

نماینده اهر در مجلس با بیان اینکه طمع‌ورزی طرف مقابل تیم مذاکره‌کننده، به وسعت تاریخ تکرار شده است، گفت: ملت شریف ایران توقع دارد که خطوط قرمزشان که با رنگ خون آنها آغشته شده است، مورد مذاکره قرار نگیرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس عباس فلاحی ‌باباجان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: تیم مذاکره کننده اجازه یافته ‌است که با اجازه رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران در خصوص ابهامی که نظام منفعت‌طلب استکبار در خصوص فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای به وجود آورده، مذاکرات روشنگرانه‌ای را با آنها داشته باشد.

وی افزود: طمع‌ورزی طرف مقابل تیم مذاکره‌کننده، به وسعت تاریخ تکرار شده است و پایان ندارد، بنابراین ملت شریف ایران توقع دارد که خطوط قرمزشان که با رنگ خون آنها آغشته شده است، مورد مذاکره قرار نگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به رئیس‌جمهور، وزیر کشور و جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: سرمای جانسوز فروردین ماه ۹۳ داشته و نداشته کشاورزان و باغبانان منطقه را نابود کرده و به طوری که از سرزمین به وسعت ارسباران، هیچ امکانات و حتی یک کیلو میوه برای استفاده نیز برای آنها باقی نمانده است و مردم صبور منطقه امروز نیازمند و چشم به راه تدابیر دولت عدالت محور هستند.

نظر شما