شناسهٔ خبر: 53516 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سبحانی‌نیا مطرح کرد:

تعیین کاندیداهای فراکسیون رهروان برای هیئت رئیسه جدید در مجمع عمومی فراکسیون

سبحانی نیا عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: بطور قطع کاندیداهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم در مجمع عمومی فراکسیون تعیین می‌شود و سازوکار دیگری وجود ندارد.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به سازوکار این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم گفت: هنوز هیچ سازوکاری در این فراکسیون برای انتخاب کاندیداهای این فراکسیون در زمینه انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم مشخص نشده و هیچ کس نیز ثبت‌نام  نکرده است. 

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز یکشنبه هفته آینده و در نشست شورای مرکزی این فدراسیون در مورد نحوه چگونگی انتخاب کاندیداهای هیئت رئیسه جدید مجلس تصمیم‌گیری شود. 

سبحانی‌نیا در ادامه با بیان اینکه به طور قطع لاریجانی کاندیدای اصلی این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه جدید مجلس در سال سوم است، اظهار داشت: قرار است کاندیداهای نهایی این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه جدید مجلس در مجمع عمومی این فراکسیون تعیین شده و مبنای تصمیم‌گیری در صحن علنی مجلس نیز براین اساس باشد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: احتمالا نشست مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت مجلس برای انتخاب کاندیداهای نهایی این فراکسیون در انتخابات هیئت رئیسه جدید مجلس در روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود اما هنوز هیچ تصمیم‌گیری در این مورد نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما