شناسهٔ خبر: 53147 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جعفری در گفت و گو با "نماینده" خبر داد:

فرصت دو هفته ای کمیسیون آموزش به وزارت علوم درخصوص دانشجویان بورسیه

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: درخصوص بورسیه ها خبرهای متفاوتی وجود دارد که به دانشجویان گفته اند باید مجددا به دانشگاه های مربوطه بروید پذیرش بیاورید و به روسای دانشگاه ها سفارش کرده اند که اعلام نیاز برای بورس ندهند.

قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نماینده درباره جلسه دیدار معاون وزیر علوم با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: دکتر صدیق معاون آموزشی وزیر علوم برای پاسخگویی درخصوص موضوع بورسیه به کمیسیون آموزش و تحقیقات آمد که بحث های زیادی صورت گرفت و قرار شد ظزف دو هفته لیستی کامل را با وضعیت دقیق شان به کمیسیون ارائه دهد .

وی ادامه داد : درخصوص بورسیه ها خبرهای متفاوتی وجود دارد که به دانشجویان گفته اند باید مجددا به دانشگاه های مربوطه بروید پذیرش بیاورید و البته مشهور هم هست که بعدا شفاها یا کتبا به روسای دانشگاه ها سفارش کرده اند که پذیرش یا اعلام نیاز برای بورس ندهند.

جعفری خاطرنشان کرد: ظرف دوهفته فرصت اگر مشکل حل شد که شده و گرنه قرار شد کمیسیون هیئتی را برای بررسی این موضوع انتخاب کند، در این گزارش باید مشخص شود کسانی که بورس بوده اند هنوز کارشان ادامه دارد یا خیر ؟که اگر ندارد دلیلش برای مجلس مشخص شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: کمیسیون هم در این جلسه با قاطعیت اعلام کرد با هر موردی که احیانا تخلفی در آن وجود دارد باید بدون مسامحه برخورد شود زیرا کمیسیون پیگیر حقوق کسانی است که حق قانونی دارند نه کسانی که تخلف کرده اند .

برچسب‌ها:

نظر شما