شناسهٔ خبر: 52245 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آریایی نژاد در گفت و گو با نماینده خبر داد :

روز سه شنبه ۲ وزیر به کمیسیون بهداشت می روند

آریایی نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: روز سه شنبه وزیر بهداشت برای پاسخگویی درخصوص معضلات بخش درمان سوانح و سوختگی کشور و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز برای جواب به سوالات آقایان ایرانپور و قاضی زاده به کمیسیون می آیند.

 احمدآریایی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نماینده اظهار داشت: رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر برای بررسی موضوعات مطروحه به این کمیسیون آمدند و نیز براساس الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ نظامنامه رفاه و اجتماعی برخی از موارد آن که باید مورد اصلاح واقع می شد، بررسی گردید.

به گفته وی ، در جلسه روز یکشنبه کمیسیون تشکیل شورای عالی ایمنی و حمل و نقل کشور هم مورد بررسی قرار گرفت .  

آریایی نژاد به بررسی طرح الحاقی بهداشت و درمان و پرستاری در این کمیسیون اشاره کرد و گفت : بررسی این طرح را نیز در کمیسیون در دستور کار داریم و این طرح مقداری چالشی است زیرا یک مدتی بهداشت کاران دهان و دندان به کارگرفته نمی شدند و دندانپزشکان بیشتر به کار گرفته می شدند اما ازطرفی دندانپزشکان حاضر نبودند به روستاهای دوردست بروند و بهداشت کاران با دارا بودن فوق دیپلم قبول می کردند به روستاها بروند اما با عدم بکارگیری آنها دریک بازه زمانی باعث بروز مشکلاتی شده بود .

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون بهداشت روز دوشنبه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب را در دستور کاردارند و از ساعت ۱۶تا ۲۰ همین روز نشست مشترکی  با وزیر بهداشت ودرمان خواهند داشت.

آریایی نژاد عنوان کرد: روز سه شنبه وزیر بهداشت برای پاسخگویی درخصوص معضلات بخش درمان سوانح و سوختگی کشور به کمیسیون بهداشت دعوت شده است، اما وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز به کمیسیون برای جواب یه سوالات آقایان ایرانپور و قاضی زاده می آیند

 

برچسب‌ها:

نظر شما