شناسهٔ خبر: 51379 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

توهین سخیف سایت پارسینه به شهید چمران

سایت خبری پارسینه که چند سالی است در فضای رسانه فعالیت می کند در نوشته ای به بهانه نقد فیلم «چ» به صورتی سخیف ، مبتذل و تاسف بار به شهید چمران توهین کرد.

به گزارش نماینده سایت پارسینه در مطلبی با عنوان «چ ؛ فیلم مهدی چمران است»! تلاش کرده است که نشان دهد چمران همانی است که نهضت آزادی می گوید و او فاصله ای عمیق با آن چه نهادهای انقلابی چون سپاه می گویند و امام انتظار داشت دارد.

از این نکته که بگذریم توهین به شخصیت شهید چمران در بخش نظرات عجیب و تاسف بار است ...

سایت نماینده با عرض پوزش از ساحت مقدس شهید چمران و برای اطلاع از ماهیت گردانندگان چنین سایت هایی بخشی از مطلب منتشر شده در پارسینه را منتشر می کند ...

یکی از مخاطبان پارسینه نوشته است : سوال اینه که چرا افرادی همچون چمران زندگی خانوادگی موفقی نداشتند؟..یک زن امریکا یک زن لبنان .....بچه های بی سرپرست بجا گذاشتند و رفتند دنبال هفت تیر کشی و ترقه بازی...!

شبهه سخیف و حمل مجاهدت های شهید چمران به هفت تیر کشی و ترقه بازی مسئله ای نیست که بشود از روی آن به آسانی گذشت ...چمرانی که اصلاح طلبان، ضد انقلاب و نهضت آزادی می گوید چمرانی نیست که در پرونده او مجاهدت های فراوان از لبنان تا کردستان ایران موجود باشد ...چمران خوب برای ضد انقلاب چمران بی خاصیت است و حاشا که این گونه باشد ...

برچسب‌ها:

نظر شما