شناسهٔ خبر: 50972 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان

بررسی راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان

فراکسیون اصولگرایان اولین مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان در سال ۹۳، راس ساعت ۱۷ امروز(سه شنبه) به ریاست حدادعادل آغاز شد. از نکات قابل توجه در این جلسه حضور برخی از اعضای هیئت رییسه از جمله حجت الاسلام ابوترابی، فرهنگی، باهنر و دهقان بود.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اصولگرایان؛ اولین مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان در سال ۹۳، راس ساعت ۱۷ امروز(سه شنبه) به ریاست حدادعادل آغاز شد. از نکات قابل توجه در این جلسه حضور برخی از اعضای هیئت رییسه از جمله حجت الاسلام ابوترابی، فرهنگی، باهنر و دهقان بود.

 باهنر البته به عنوان مسئول پیگیری اقتصاد مقاومتی در مجلس، مهمان ویژه این جلسه به شمار می رفت.

وی با تشریح وضعیت اقتصادی امروز کشور به تبیین راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در مجلس پرداخت.

باهنر در قسمتی از سخنانش گفت: اقتصاد مقاومتی نیازی به برگزاری همایش های تشریفاتی ندارد بلکه باید با تشکیل یک کارگاه، کارشناسان خبره مجلس و دولت در حوزه اقتصاد دور هم جمع شوند، راهکارها را بررسی کنند و به بحث فنی بپردازند.

وی همچنین یادآور شد: اقتصاد مقاومتی فقط مسئله ی ایران نیست بلکه امروز به صورت جهانی نیز مطرح است.

مسئول پیگیری اقتصاد مقاومتی در مجلس اضافه کرد: در رابطه با قوانین، کمیسیون ها باید فعال شده و قوانینی که در راستای اقتصاد مقاومتی نیست را اصلاح کنند.

در ادامه ی جلسه، دیگر نمایندگان نیز به ارائه نظرات خود پرداختند و راهکارهای مختلفی که در مجلس قابل پیگیری است مورد بررسی قرار گرفت.

از میان حاضرین در این جلسه زارعی، نادران، سلیمانی، کوثری و طبیب زاده نمایندگان تهران، عباس پور نماینده بویین زهرا، بنی هاشمی نماینده مشهد، موسوی نماینده اهواز و سالک نماینده اصفهان، ناطقین مجمع عمومی امروز فراکسیون بودند؛ هروی نماینده قائنات نیز که از اعضای فراکسیون رهروان به شمار می رود به صورت فعال در این جلسه حضور یافت و به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

نظر شما