شناسهٔ خبر: 50017 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آیت‌الله ممدوحی:

نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب عامل پیشرفت کشور است

ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نامگذاری سال 93 به ‌‌نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب را نقشه راه و عامل پیشرفت و موفقیت کشور عنوان کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس آیت‌الله حسن ممدوحی در کرمانشاه اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر بر اقتصاد مقاومتی اشاره داشته است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به ‌معنای تکیه بر توان داخلی است، ادامه داد: این به‌معنای قطع ارتباط با کشورهای خارجی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا حداکثر احتیاجات کشور در داخل تامین شود و برای موفقیت در این زمینه افزایش کیفیت تولیدات داخلی بسیار مهم است.

وی، صرفه‌جویی را یکی از موضوعات اساسی اقتصاد مقاومتی بیان کرد و متذکر شد: صرفه‌جویی به‌معنای کم مصرف کردن نیست، بلکه پرهیز از اسراف است.

ممدوحی با تأکید بر اینکه مصرف باید معقول و عادلانه صورت بگیرد، عنوان داشت: فرهنگ زیربنای تمام امورات است و اگر فرهنگ مناسب در هر زمینه‌ای وجود نداشته باشد، آن مقوله نتیجه مطلوبی به‌دنبال نخواهد داشت.

به گفته وی اگر بخواهیم در اقتصاد پیش‌رو و موفق عمل کنیم، باید به فرهنگ متوازن نیز توجه داشته باشیم و تمام مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

ممدوحی نامگذاری سال ۹۳ به‌‌نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب را نقشه راه و عامل پیشرفت و موفقیت کشور عنوان کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان داشت: نظام فرهنگی و نظام اقتصادی با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند و توجه لازم به این دو مقوله موجب دست یافتن به نتایج خوب می‌شود.

نظر شما