شناسهٔ خبر: 48638 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

یک نو آوری دیدنی در فضای سایبر ؛

یاد آوری دهه 60 به هاشمی در فضای مجازی !

فعالان فضای مجازی این روزها و در برابر مدعیان اعتدال ساکت ننشسته و در یک نوآوری دیدنی به سراغ سوابق این مدعیان رفته و اظهارات دیروز این افراد را به آنان یادآوری می کنند.

به گزارش نماینده از روزی که هاشمی رفسنجانی مدعی اعتدال شده و از افراط گری انتقاد کرد بسیاری بر این نکته تاکید کردند که هاشمی سابقه خوبی در این راستا ندارد و سوابق دهه ۶۰ او این مدعا را ثابت می کند.

امروز دیگر سنت یادآوری دهه ۶۰ به هاشمی دارد همه گیر می شود و فعالان فضای مجازی در صفحات فیسبوک و پلاس به صورت گسترده ای سوابق مدعیان را این صفحات منتشر می کنند.

به دو نمونه از این مطالب که در فیسبوک و پلاس منتشر شده اشاره می کنیم و می گذریم ؛

مازیار بیژنی کاریکاتوریست انقلابی در صفحه فیسبوک خود نوشت :

" ...در شرایطی که فلسطینی های بی دفاع هر روز دارند به دست سربازان صهیونیست کشته می شوند من به فلسطینی ها توصیه می کنم اگر قدرت کشتن صهیونیست ها را ندارید لااقل توریست ها و خبرنگارهای غربی را به تلافی این کار از بین ببرید"
- این جمله از کدامین یار امام است؟
-راهنمایی طلایی: عبارات فوق بخشی از خطبه دوم نماز جمعه تهران در سال ۶۶ پس از شروع انتفاضه اول فلسطین می باشد.
- مژده: کلیه کسانی که پاسخ صحیح را حدس بزنند در قرعه کشی یک کیلو پسته خندان رفسنجان در آستانه شب عید نوروز شرکت داده خواهند شد.

یک فعال دیگر فضای مجازی در صفحه پلاس خود نوشت :

یک عدد هاشمی افراطی یا اعتدالی؟!
-------------------------
غربی ها مثل "خوک" در طویله‌ها می‌لولند
امروز مردم بدبخت فلاکت زده غرب که در شهواتشان مثل خوک در طویله‌ها می‌لولند و هر روز بیشتر از روز دیگر در لجن زار بدبختی و حیوانیت فرو می‌روند، آن را ما می‌توانیم رویش اسم سعادت بگذاریم؟! یا زندگی این است. هاشمی رفسنجانی، خطبه‌های جمعه، دفتر نشر معارف انقلاب ج ۹، ص ۱۶۹

نظر شما