شناسهٔ خبر: 48304 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

توهین به اهل بیت و امام ره این بار از سوی بنیاد شهید / عکس

در حالی که هنوز چند روزی از توهین و انکار نص قرآن کریم و مقدسات اسلام و انقلاب در برخی رسانه‌های اصلاح طلب نگذشته است، و یک روز پس از دفاع تمام قد رئیس جمهور از رسانه های حامی دولت، این بار نشریه دولتی بنیاد شهید با جسارت به اهل بیت(ع) و امام راحل، باعث شگفتی شده است.

به گزارش نماینده ؛به نقل از شهدای ایران، نشریه حیات طیبه به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش مسابقه پیامکی خود آن هم با نام مسابقه نور ولایت که مستقیما توسط روابط عمومی این سازمان مدیریت می شود بجای فرقه بهائیت نوشته است فرقه ضاله اهل بیت!

امام

بی توجهی و عدم نظارت هیئت نظارت بر مطبوعات به محتوای نشریات و همچنین فعالیت نشریات سازمانی بدون اخذ مجوز لازم از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توهین به مقدسات را از سطح نشریات خصوصی به نشریات دولتی رسانده و کار به جایی رسیده است که نشریه حیات طیبه به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش مسابقه پیامکی خود آن هم با نام مسابقه نور ولایت که مستقیما توسط روابط عمومی این سازمان مدیریت می شود بجای فرقه بهائیت نوشته است فرقه ضاله اهل بیت!

این اقدام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حالی رخ داده است که اولا بدون شک نمی توان چنین خطای بزرگ رسانه ای را به پای غلط های املایی و نگارشی گذاشت چرا که اگر در نوشتن واژه بهائیت اشتباه تایپی هم رخ دهد قطعا نتیجه آن اهل بیت نمی شود و ثانیا ً وجود اشتباه در نشریه ای که ۱۴۰ شماره از آن چاپ شده و تازه تاسیس هم نمی باشد و به صورت هفتگی آن هم در ۴ صفحه منتشر می شود قاعدتا دور از واقعیت است به خصوص که جز این بخش که توهین به اهل بیت شده است هیچ گونه غلط املایی و ویرایشی در این نشریه وجود ندارد هر چند به فرض وجود غلط املایی بنیاد شهید و امور ایثارگران که صاحب امتیاز این نشریه است قاعدتا باید محتوای آن را تایید و بعد به زیر چاپ ببرد.

همچنین در بخشی از این نشریه بجای استفاده از عکس امام از تصویر بازیگر نقش امام استفاده شده است که خود جای تامل بسیار زیادی دارد.

امام

امام


اما نکته حائز اهمیت اینجاست که نشریه حیات طیبه که در تیراژ ۷۵ هزار نسخه با بودجه بیت المال به صورت هفتگی آن هم در نماز های جمعه سراسر کشور توزیع می گردد زیر نظر اسفندیاری روابط عمومی جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می کند که به محض ورودش در این اداره کل تمامی پرسنل قبلی نشریه حیات را اخراج کرده و خود شخصا چند نفر را برای انتشار نشریه حیات برگزیده است.

حال باید از هیئت نظارت بر مطبوعات پرسید آیا وقت آن نرسیده است که با برخوردی جدی و قانونی از توهین به مقدسات در نشریات کشور که به صورت ساماندهی شده آغاز گردیده است جلوگیری شود؟!

 

برچسب‌ها:

نظر شما