شناسهٔ خبر: 45803 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شجاعی کیاسری :

دولت فوراً به داد مردم شمال کشور برسد/ ناجا با دلالان برخورد کند

شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس ضمن تأکید بر لزوم کمک‌رسانی فوری به مردم استان مازندران خواستار برخورد نیروی انتظامی با دلالانی شد که در مناطق برف‌خیز استان کالاها را چندین برابر قیمت واقعی خود به فروش می‌رسانند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای مردم استان مازندران در پی بارش سنگین برف گفت: این مشکلات به دلیل زیرساخت‌های معیوب استان به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های استان مازندران ظرفیت مقابله با بارش‌های سنگین برف تا این میزان را ندارد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان استان مازندران خواستار کمک‌رسانی فوری دولت به مردم این استان هستند، تصریح کرد: از دولت می‌خواهیم تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم این استان در پی بارش برف به کار گیرد.

شجاعی‌کیاسری با اشاره به برخی از دلالان فرصت طلب که با استفاده از مشکلات استان اقدام به فروش کالاها به چندین برابر قیمت واقعی خود می‌کنند خواستار برخورد نیروی انتظامی با این افراد شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۵ ۲۳:۳۱ 0 0

    طفلی دولت این برفا از دولت دهم جامونده به این طفلکا چه تا حالا که جز دروی مدیران انقلابی کاری نکردند هلاکند به جان خودشان حالا برفم پارو کنند؟ چه پر مدعا...
                                

نظر شما