شناسهٔ خبر: 45801 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

افشای ماهیت منافقانه هواداران" شعار بهار" از سوی عنصر رسانه ای این جریان

داوری عبدالرضا داوری عنصر رسانه ای جریان انحرافی که به شدت این روزها فعال است در نوشته ای که در صفحه شخصی وی در فیس بوک منتشر شد به رهبر معظم انقلاب حمله و اهانت کرد .

نماینده - داوری با این ادعا که از ۱۵ بهمن سال گذشته احمدی نژاد رسما از ریاست جمهوری برکنار شده بود نوشت :۱۵ بهمن ۹۱ روزی عادی نبود. پروژه اخراج دکتر احمدی نژاد از حاکمیت پس از حدود دوسال ، در این روز به ثمر نشست. از ۱۵ بهمن ۹۱ تا ۱۱ مرداد ۹۲ احمدی نژاد عملا از ریاست جمهوری خلع شد.

وی در ادامه با تعریض مستقیم به سخنان رهبر معظم انقلاب که اقدام رئیس جمهور سابق در متهم کردن دو قوه دیگر را غیرقانونی و غیراخلاقی و خلاف شرع خوانده بودند نوشت : اقدامات احمدی نژاد خلاف شرع و اخلاق و قانون معرفی شد و در هیچ یک از سفرهای خارجیش پس از ۱۵ بهمن ۹۱ - به جز معدودی از معاونانش ، نماینده هیچ نهاد و شخصیتی به بدرقه و استقبالش نرفت.

داوری همچنین نوشت : احمدی نژاد ساختار حقیقی قدرت و مناسبات و تعاملات نهادینه شده در آن را که محصول ۲۴ سال تدبیر و اعتدال مصلحت شناسان حاکم بود را ناعادلانه و غیرمردمی تشخیص داد و برآن شورید تا ساختاری عادلانه تر و مردمی تر ظهور کند که البته هزینه این اراده اش را با کارت قرمز پرداخت کردند.

وی مدعی شد : از ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ، احمدی نژاد و احمدی نژادی ها دیگر جایی در حاکمیت نخواهند داشت. اراده آنان دیگر معطوف به قدرت نیست که اگر هم باشد ، با کارت قرمزی که در جیب دارند از دور برگشت به طور دائمی محروم شده اند !

این سخنان و حمله مستقیم داوری به رهبر معظم انقلاب در حالی مطرح می شود که وی و دوستانش پیش ازاین منافقانه از ارادت تام و تمام به ولایت فقیه سخن می گفتند.

روشن شدن چهره منافقانه این افراد را باید به فال نیک گرفت و به آقای احمدی نژاد رئیس جمهور محترم سابق گفت : آیا زمان آن نرسیده است که این افراد را بشناسید و از آنان دوری کنید .

نظرات مخاطبان 1 14

  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۵:۱۵ 2 9

    البته يك حلقه قدرتمندي از قدرت سعي در محو احمدي نژاد داشتند اين كه ديگه دروغ نيست ولي رهبري با عضويت ايشان در مجمع به خيلي از اين جماعت كينه جو كارت قرمز نشان دارد. اما در اينجا منظورش از قبل دولت موسوي  هم مي تواند باشد و شايد كمي از روي ناراحتي نوشته شده ايت.الان وقتي نيست كه بچ ههاي ارزشي سر همديگر را ماشين كنند.
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۵:۵۷عبدالرضا داوری 2 16

    مدیریت سایت نماینده
    با سلام درباره مطلب بالا که بدفهمی از مطلب اینجانب را نشان میدهد توضیح چهار نکته ضروری است:
    اولا بنده بارها و بارها  در مقالات و سخنرانی ها و مناظرات ، از تقابل احمدی نژاد با یک دوره 24 ساله سخن گفته ام و در همه این سخنان ، دوره 60 تا 84 را مدنظر داشته ام.به عنوان نمونه می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید که درآن گفته ام: از سال 1360 تا سال 1384 يک جريان خاص بر همه دولت هاي ايران حاکم بود. شما اگر يک آلبوم درست کنيد و تصاوير دولت مردان دولتهاي 60 تا 84 را در آن قرار دهيد، مي بينيد فردي در دولت آقاي مهندس موسوي وزير جهاد سازندگي بوده بعد در انتهاي دولت مهندس موسوي وزير نيرو مي شود و بعد در دولت آقاي هاشمي وزير نيرو مي ماند و در دولت آقاي خاتمي وزير نفت مي شود که حداقل دهها نمونه از اين موارد را مي توان نشان داد.اين شبکه مديران که اشرافيت بوروکراتيک را در ايران تاسيس و سازماندهي کردند يک جمع 300 الي 400 نفره اند. اينها به مدت 24 سال مقدرات کشور را در دست داشتند و از منظر اينها آقاي دکتر احمدي نژاد جرمش اين است که در واقع حکمراني اينها را تعطيل کردند.
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=43263
    ثانیا بنده علی الاصول نمیتوانستم مبارزه احمدی نژاد با دوره 24 ساله رهبری آیت الله خامنه ای را اراده کنم چون 8 سال از دوران رهبری ایشان مربوط به مدیریت شخص آقای احمدی نژاد است و طبیعتا احمدی نژاد با خودش که مبارزه نمی کرده است!
    ثالثا وقتی بنده  از آن دوران 24 ساله به عنوان «محصول ۲۴ سال تدبیر و اعتدال مصلحت شناسان حاکم»  یاد می کنم مشخص است که با استفاده از کلماتی چون تدبیر ، اعتدال و مصلحت شناسی که کلیدواژه های گفتمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی و جریان متبوع ایشان است ،  مخالفت احمدی نژاد با چه کسانی را مد نظر دارم.
    نکته آخر آنکه اگر متنی را از صفحه شخصی اینجانب برمی دارید بهتر است اظهارنظرهای تکمیلی اینجانب را هم  ذیل آن - در پاسخ به دوستانم مطالعه می کردید تا دچار چنین شبهات پیش پا افتاده ای نشوید و  تلاش نکنید مانند طراحان پروژه جریان انحرافی با عجله و بی مبنا ، پروژه ضدولایت فقیه سازی از چون منی را  کلید بزنید هرچندکه به اتهام زنی های شما و دوستانتان کم عادت نکرده ام.
    عبدالرضا داوری
    16 بهمن 1392
    
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۷:۲۵یک دوست 0 7

    خبر شما رو سایت منحرف صلح نیوز بدون استناد به عنوان خبر اختصاصی کار کرده عجیب این که تاریخ خبر رو هم درست نکرده که عنوان اختصاصی صلح نیوز باور پذیر بشه !
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۸:۰۲سایت نماینده 7 4

    جناب آقای داوری
    با سلام
    توضیحات جنابعالی درباره مقصودتان از "دروه 24 ساله" در سایت منتشر شد.
    ضمن اینکه آن بخش از خبر که مورد  انتقاد شما بود از خبر حذف گردید.
    اما درباره بند اول این خبر و کنایه ای که به بیانات رهبر انقلاب داشته و سخنان ایشان را باعث عدم استقبال از احمدی نژاد در سفر ها معرفی کرده اید، هیچ توضیحی نفرمودید.
    البته از آن رو که جمله را بدون فاعل و به شکل مجهول آورده و نوشته اید: "اقدامات احمدی نژاد خلاف شرع و اخلاق و قانون معرفی شد" جای هر گونه توجیحی باز گذاشته شده اما جهت استحضار خواننندگان لینک بیانات رهبر انقلاب درباره این موضوع را در متن خبر گنجانده ایم.
    به هر حال خوشحال می شویم تا توضیحات حضرتعالی را در این رابطه هم بدانیم.
    با تشکر
    سایت نماینده 
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۹:۰۵عبدالرضا داوری 5 12

    مدیریت  محترم سایت نماینده 
    باسلام مجدد
    اینکه مشخص است جمله مزبور از سوی رهبر انقلاب بیان شده است. بنده  اصلا قصد کنایه گویی نداشته ام  بلکه در پاراگراف اول «فرایند » و «ماوقع » اخراج احمدی نژاد از حاکمیت را توضیح داده ام و گفتم که از 15 بهمن 91 به بعد چگونه با احمدی نژاد برخورد شده است . از خلاف شرع و قانون و اخلاق خوانده شدن اقدامات احمدی نژاد شروع شد و تا آنجاکه  برخلاف رویه دائمی رهبر انقلاب در اعزام نماینده برای استقبال یا بدرقه روسای جمهور در سفرهای خارجی ، پس از 15 بهمن 91  هیچ کس به نمایندگی از رهبر انقلاب  برای بدرقه و استقبال احمدی نژاد در سفرهای خارجی  به فرودگاه نرفت - ادامه یافت. این یعنی نادیده گرفته شدن آقای احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور از سوی رهبری و اخراج محترمانه آقای احمدی نژاد از حاکمیت که البته توضیح واضحات بود. بر همین مبنا معتقدم که احمدی نژاد پس از 15 بهمن 91 فقط عنوان ریاست جمهوری را داشت اما از اقتدار و نفوذ یک رییس جمهور به هیچ عنوان برخوردار نبود . اما در بخش دوم  مطلبم ، «دلایل» اخراج احمدی نژاد از حاکمیت را بیان کرده ام و  توضیح دادم که احمدی نژاد با شیوه حکومتداری آیت الله هاشمی رفسنجانی مخالفت کرد و نهایتا هم هزینه همین مخالفتها را پرداخت نمود.
    انشاءالله همه ما در راه خدمت به انقلاب و مردم توفیق یابیم.
    وآخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین
    عبدالرضا داوری
    16 بهمن 1392
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۹:۲۸سایت نماینده 8 5

    جناب آقای داوری
    سلام
    پس جنابعالی تیتر و مطلب سایت نماینده را به صراحت تایید کرده و انتقادتان را به رهبری پذیرفته اید ما نیز مقصودی جز این نداشتیم.
    پس به انحراف کشاندن بحث به سمت هاشمی، ربطی به تحلیل ما ندارد.
    
    سایت نماینده
    
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۹:۳۵روح الله 8 6

    خدا رو شکر که آقای داوری سرانجام پذیرفت که به ولایت فقیه تا جایی اعتقاد داشته و دارد که در جهت منویات سیاسی و اقتصادی او سخن بگویند و اقدام کنند ! ولایت فقیه به فرموده حضرت امام خمینی ولایت رسول الله است و کسی که چنین مخالفت خود را با ولایت فقیه توجیه کند دیگر سخن گفتن او از انقلاب مضحک به نظر می رسد ...باید از این صداقت در بیان منویات درونی تقدیر کرد و ای کاش این افراد پیش از این و زمانی که بی مبالاتی های خود را با تحریف سخنان رهبر عزیز انقلاب توجیه می کردند چنین صداقتی داشتند ...
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۹:۳۶عبدالرضا داوری 3 11

    این هم برای حسن ختام بحثمان که بپذیریم نباید راحت به افراد انگ ضدیت با ولایت فقیه بزنیم
    
    آیت الله خامنه ای(16 مرداد 1391):گفته شد كه بعضى‌ها نظرات كارشناسى ميدهند، با نظر رهبرى مخالف است، ميگويند آقا اين ضد ولايت است. من به شما عرض بكنم؛ هيچ نظر كارشناسى‌اى كه مخالف با نظر اين حقير باشد، مخالفت با ولايت نيست؛ ديگر از اين واضح‌تر؟! نظر كارشناسى، نظر كارشناسى است. كار كارشناسى، كار علمى، كار دقيق به هر نتيجه‌اى كه برسد، آن نتيجه براى كسى كه آن كار علمى را قبول دارد، معتبر است؛ به هيچ وجه مخالفت با ولايت فقيه و نظام هم نيست. البته گاهى اوقات ميشود كه اين حقير خودش در يك زمينه‌اى كارشناس است؛ بالاخره ما هم در يك بخشهائى يك مختصر كارشناسى‌اى داريم؛ اين نظر كارشناسى ممكن است در مقابل يك نظر كارشناسى ديگر قرار بگيرد؛ خيلى خوب، دو تا نظر است ديگر؛ كسانى كه ميخواهند انتخاب كنند، انتخاب كنند. در زمينه‌هاى فرهنگى، در زمينه‌هاى آموزشى - در بخشهاى مخصوصى - بالاخره ما يك مختصرى سررشته داريم، يك قدرى كار كرديم؛ اين ميشود نظر كارشناسى. به هر حال هيچگاه اعلام نظر كارشناسى و نظر علمى، معارضه و مبارزه و مخالفت و اعلام جدائى از رهبرى و ولايت و اين حرفها به حساب نمى‌آيد و نبايد بيايد.
    
    http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=bayanat&id=9609
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۹:۳۷محمد رضا 12 4

    احسنت به نماینده در جدال با جریان انحراف
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۹:۵۴سایت نماینده 12 4

    مشکل اصلی ما در این 8 سال سفسطه در جریان انحراف بوده که متاسفانه در دولت احمدی نژاد باعث زاویه با رهبری شد. در این مجمل قضاوت را به عهده خوانندگان محترم میگذاریم تا دریابند اظهارات آقای داوری، کارشناسی، علمی و تحقیقاتی و پژوهشی بوده یا در همان مسیر انحرافی حرکت کرده است
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۲۰:۲۱روح الله 10 4

    آقای داوری بهتر است به معنای ضد ولایت فقیه در سخنان رهبر عزیز انقلاب مراجعه ای دگر باره کنند ...آیت الله خامنه ای تاکید می کنند : «همين كه از دستورات حكومتی ولی امر مسلمين اطاعت كنيد؛ نشانگر التزام كامل به آن[ولایت فقیه] است» اگر نگاهی به آن چه در 15 بهمن سال گذشته روی داد بیندازیم خواهیم دید آقا پیش از این فرموده بودند هر گونه استفاده از احساسات مردم در جهت ایجاد اختلاف قطعا خیانت به کشور است و حال درست پس از این حکم تاریخی رئیس جمهور محترم وقت در یکشنبه سیاه دست به عملی می زنند که مصداق تام و تمام ایجاد اختلاف با استفاده از تحریک احساسات مردم است ...بعد از این رویداد آقای داوری در روزنامه ایران چندین مقاله می نویسند تا توجیه کنند مقصود آقا از آن سخن این اقدام رئیس جمهور نبوده است ولی بعد از مدتی که فرصت فراهم می شود آقا آن سخنرانی مشهور را بیان می کنند و اقدام آقای احمدی نژاد را غیرقانونی غیراخلاقی و غیر شرعی می خوانند ...آیا این نظر کارشناسی امام و ولی امر مسلمین بوده یا حکم حکومتی ؟ حکم کسی که با احکام حکومتی رهبر و ولی امر مخالفت می کند چیست؟  این سوال را در زمینه مسائلی چون انتصاب مشایی به معاونت اولی و نیز ماجرای وزارت اطلاعات می توانیم به عینه ببینیم و سوال کنیم ؟ آیا مقابله با حکم حکومتی در این مسائل محرز نبود ؟ ...باقی بماند ...آقای داوری فقط مخاطبان خودتان را ساده اندیش فرض نکنید ...
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۱۱:۰۷یک دانشجوی فعال سیاسی 1 7

    با سلام به جناب داوری عزیز . بابت نقل قول هوشمندانه ای که از رهبری عزیز در نظرات بیان کردید ، تشکر می کنم . فکر میکنم اگر دوستان یکبار دیگر به بیانات ایشان دقت کنند توجه اختلاف دیدگاه فاحش خود با ایشان خواهند شد .
    و اما یک سوال ساده از سایت نماینده . میخواهم به این جمله شما اشاره کنم که گفتید : « پس جنابعالی تیتر و مطلب سایت نماینده را به صراحت تایید کرده و انتقادتان را به رهبری پذیرفته اید . » برادر عزیز انتقاد کردن از رهبری کجا معنی اش رفتار منافقانه ، حمله و اهانت به رهبر انقلاب ، در مسیر انحراف حرکت کردن و سایر موارد دیگر ، است!!!؟؟ کسی میتواند عاشق و پیرو حضرت آقا و معتقد به نظریه ولایت مطلقه فقیه باشد و در عین حال به بعضی تصمیمات ایشان انتقاد داشته باشد و حتی مخالف آن تصمیمات باشد . این کجا معنی اش ضدیت با ولایت فقیه است ! برای روشن شدن بیشتر موضوع در نظر بعدی بیانات رهبری را که اتفاقا در ارتباط با این موضوع هم بیان شده می آورم .
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۱۱:۲۳یک دانشجوی فعال سیاسی 1 8

    آیت الله خامنه ای : «  يك نكته‏ي ديگري كه در دنباله‏ ي آن مطالبه‏ ي دانشجوئي عرض ميكنم، اين است كه مطالبه كردن با دشمني كردن فرق دارد. اينكه ما گفتيم گاهي اوقات معارضه ‏ي با مسئولان كشور نشود - كه الان هم همين را تأكيد ميكنيم؛ معارضه نبايد بشود - اين به معناي انتقاد نكردن نيست؛ به معناي مطالبه نكردن نيست؛ در باره رهبري هم همينجور است. اين برادر عزيزمان ميگويد «ضد ولايت فقيه» را معرفي كنيد. خوب، «ضد» معلوم است معنايش چيست؛ ضديت، يعني پنجه در افكندن، دشمني كردن؛ نه معتقد نبودن. اگر بنده به شما معتقد نباشم، ضد شما نيستم؛ ممكن است كسي معتقد به كسي نيست. البته اين ضد ولايت فقيه كه در كلمات هست، آيه‏ي مُنزل از آسمان نيست كه بگوئيم بايد حدود اين كلمه را درست معين كرد؛ به هر حال يك عرفي است. اعتراض به سياستهاي اصل 44، ضديت با ولايت فقيه نيست؛ اعتراض به نظرات خاص رهبري، ضديت با رهبري نيست. دشمني، نبايد كرد. دو نفر طلبه كنار همديگر مي‏نشينند؛ خيلي هم با هم رفيقند، خيلي هم با هم باصفايند، همدرس هستند، مباحثه ميكنند، حرف همديگر را رد ميكنند؛ اين حرف او را رد ميكند، آن حرف اين را رد ميكند. ردكردن حرف، به معناي مخالفت كردن، به معناي ضديت كردن نيست؛ اين مفاهيم را بايد از هم جدا كرد. » (بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار دانشجويان نخبه، برتران كنكور و فعالان تشكلهاي سياسي فرهنگي دانشگاهها‏ ، 17/7/1386 )
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۹ ۱۲:۰۸روح الله 3 2

    یک نکته به دانشجوی فعال سیاسی : بزرگوار انتقاد به رهبری نه تنها جایز بلکه در مواقعی از باب نصیحت به زمامداران مسلمین واجب می شود سخن چای دیگری است ...محدوده التزام به ولایت فقیه چیست؟ قطعا و یقینا احکام حکومتی ...آیا وقتی ولی فقیه کاری و سخنی را خیانت قطعی به کشور می دانند و از مسئولان می خواهند از این خیانت اجتناب کنند این حکم حکومتی است که باید از آن اطاعت کرد یا نظری است در میان باقی نظرها ؟! طبیعتا روشن است که این نظر در میان سایر نظرها نیست ...بلکه لازم الاجرا و عدم اطاعت از آن گناه بزرگی است که در حدیث معصوم تخفیف معصوم و بدتر از شرک شمرده شده است ...دوستان مغالطه نکنند ...مراد ما این نیست که باید در مقابل نظرات رهبری مثلا در حوزه ادبیات و در همه جوزه ها ساکت بود و سخنی نگفت ...به فرموده فقها و علما احکام حکومتی ولی فقیه بر مراجع تقلید نیز واجب الاجرا است چه رسد به رئیس جمهور و دوست داران رئیس جمهور ...باقی بماند...
                                

نظر شما