شناسهٔ خبر: 45648 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احمدی‌لاشکی در اخطاری قانونی:

آب و برق ۱۴۵ روستای مازندران قطع شده/تنها به خداوند رونوشت نزدیم

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به مشکلاتی که به دلیل بارش برف سنگین در مازندران و استان‌های شمالی پیش آمده، گفت:‌ در نامه‌هایی که به مسئولان برای رفع این مشکلات ارسال کردیم تنها به خداوند رونوشت نزدیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: ‌متاسفانه ۷۲ ساعت مردم در غرب استان مازندران دچار مشکل عظیمی شدند و برفی که می‌تواند نعمت باشد، به خاطر مشکلاتی که پیش آمده باعث خفت و ذلت برای مردم این استان شده است.

وی افزود: آقای معاون اول رئیس‌جمهور! شما که برنامه سفر به یکی از استان‌های کشور را در دستور کار دارید، باید بدانید ۱۴۵ روستا در استان‌های شمالی از نعمت آب و برق محروم‌اند، در ۱۰ شهر استان‌های شمالی راه‌‌های ارتباطی به طور نسبی قطع شده است و باغداران به صورت کامل خسارت جدی دیدند، در چند روز اخیر مطالبی را چه به صورت کتبی چه به صورت شفاهی مطرح کردند ولی متأسفانه تاکنون اقدامات جدی در این زمینه صورت نگرفته است و تنها به خداوند رونوشت نزدیم.

احمدی خاطرنشان کرد: فقط لازم است از مدیر شرکت گاز تشکر کنم که تا این لحظه با عنایت به اینکه با افت فشار گاز هم روبرو بودیم ولی مدیریت کردند و تاکنون مشکلی ایجاد نشده است.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: آقای وزیر نیرو، آخرین بندی که در بودجه ۹۳ در جلسه صبح امروز به تصویب رسید، نمایندگان اجازه دادند تا وزارت نیرو ۳۰ ریال اضافه از مشترکان دریافت کنند، بنابراین مردمی که اینگونه با شما همکاری می‌کنند، آیا شایسته است ۷۲ ساعت برق نداشته باشند؟!

وی در پایان تصریح کرد: قیمت کالاها در استان‌های شمالی در حال افزایش است که باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما