شناسهٔ خبر: 45554 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

توزیع برنج خارجی در سبد کالا بین مردم جای تأسف دارد

نماینده مردم قائمشهر گفت که جای تأسف دارد که قرار است تحت عنوان سبد کالا برنج خارجی بین مردم توزیع شود.

به گزارش نماینده ؛ کمال علیپور در صحن علنی نوبت صبح امروز(یکشنبه) در تذکری گفت: ما می‌خواستیم استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را با توجه به اهمیت موضوع تولیدات داخلی کلید بزنیم مبنی بر اینکه چرا در سبد کالا برنج خارجی گنجانده شده و می‌خواهند بین مردم توزیع کنند؟

وی افزود: وزارت صنعت در این رابطه به ما قول داده بود که تا ۴۸ ساعت آینده این موضوع بررسی و رفع شود اما روز گذشته در تلویزیون اعلام شد که مردم به مراکز خرید و فروشگاه‌ها برای دریافت سبد کالایی که در آن برنج خارجی وجود دارد بروند و در صف بایستند که این جای تأسف دارد.

وی همچنین در تذکری دیگر با انتقاد از اخلال در سیستم ثبت رای نمایندگان گفت که رئیس جلسه بهتر بود به جای ابطال رای به حرف نمایندگان که نماینده مردم که سیستم آنها اخلال داشته است استناد می‌کرد و رای قبلی را تایید می‌نمود.

به گزارش ایسنا، ابوترابی‌فرد رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: با توجه به احتمال بروز چنین مشکلی در زمان بررسی بودجه درخواستم از نمایندگان این است که اگر سیستم‌شان اشکال دارد و فعال نیست قبل از رای گیری به هیأت رئیسه اعلام کنند چون نمی‌توانیم به استناد سخنان نمایندگان مصوبه‌ای را به تایید برسانیم.

برچسب‌ها:

نظر شما