شناسهٔ خبر: 45526 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پورابراهیمی :

سبد کالا باید به کارگران روزمزد اختصاص می‌یافت/روش فعلی موجب نارضایتی در جامعه می‌شود

پورابراهیمی/2 نائب ‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه افرادی همچون کارگران فصلی و امثال آنها از دریافت سبد کالا محروم بمانند موجب ایجاد نارضایتی در جامعه می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توزیع سبد کالا در کشور توسط دولت گفت: پیش از این ۱۵۰ نفر از نمایندگان طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستند تا این سبد کالا به افراد نیازمند و اقشار نیازمند جامعه اختصاص یابد.

وی افزود: به نظر می‌رسد بسیاری از کسانی که مستحق دریافت سبد کالای دولت هستند از دریافت آن محروم مانده‌اند که از جمله آن می‌توان به کارگران فصلی، برخی از اصناف، روستائیان و عشایر اشاره کرد.

نائب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اگر بناست تا این سبد کالا به مردم تعلق پیدا کند رسانه‌ای کردن آن دلیلی ندارد و از سوی دیگر رسانه‌ای کردن آن از آنجایی که کارگران روزمزد و کسانی که در هیچ اداره و سازمانی مشغول نیستند و به صورت فصلی و به صورت کارگر عادی مشغول به کار هستند مشمول دریافت این سبد کالا نمی‌شوند، باعث ایجاد نارضایتی در جامعه می‌شود.

پور ابراهیمی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما به دولت این است که سبد کالا یا به همه مردم اختصاص پیدا کند و یا به اقشار ضعیف جامعه و از سوی دیگر از کالاهای ایرانی در این سبدهای کالایی استفاده شود.

برچسب‌ها:

نظر شما