شناسهٔ خبر: 44550 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

اعطای نشان «فتح یک» به سردار پاکپور از سوی فرمانده معظم کل قوا

سردار پاکپور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا نشان «فتح یک» را به سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه اعطا کردند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا نشان «فتح یک» را به سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه اعطا کردند.

به گفته فرمانده کل سپاه اعطای نشان فتح یک از سوی معظّم له به سردار پاکپور، حاصل تلاشهای دلسوزانه و شبانه روزی وی در اجرای ماموریت‌های محوله است.

تبریک فرمانده کل سپاه به سردار پاکپور در پی دریافت نشان فتح یک

 به گزارش نماینده  به نقل از روابط عمومی کل سپاه، درپی اعطای نشان فتح یک از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار محمد پاکپور، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی این افتخار را به وی تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه

سلام علیکم

خداوند حکیم را شکرگزارم که بار دیگر مجاهدتهای سپاه در پاسداری از انقلاب مبارک اسلامی مورد رضایت مولی و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) قرار گرفت. اعطای نشان فتح یک از سوی معظّم له به جنابعالی را که حاصل تلاشهای دلسوزانه و شبانه روزی شما در اجرای ماموریت های محوله می باشد، صمیمانه تهنیت عرض می نمایم.

ان شاء الله این عطیه ی الهی پشتوانه ی یوم الحشر و شفاعت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) ، همه ی پاسداران نیروی زمینی سپاه قرار گیرد.

در ایّام مبارک ربیع الاوّل و اعیاد مبارکه دعاگوی توفیقات و سلامتی شما خواهم بود.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما