شناسهٔ خبر: 44193 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

انتشار تصاویر رابطه جنسی اولاند با یک هنر پیشه دردسر ساز شد

انتشار تصاویری از روابط پنهانی رئیس جمهور فرانسه با یک بازیگر زن در یک هتل نزدیک کاخ الیزه برای اولاند دردسر ساز شده است !

به گزارش نماینده فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه گفت  امکان اقدام قانونی علیه یک مجله چاپ پاریس را که ادعا کرده او با ژولی گیه، بازیگر روابطی دارد، مد نظر دارد.

اولاند گفته است انتشار این گزارش به منزله "نقض حریم شخصی" افراد است، اما در عین حال آن را تکذیب نکرده است.

بی بی سی در این زمینه گزارش داد : مجله "کلوزر" در شماره اخیر خود مجموعه عکس‌هایی از آقای اولاند و خانم گیه منتشر کرده که نشان می دهد این دو با هم روابطی دارند.

گیه ۴۱ ساله، بازیگر سینما و تلویزیون است که در بیش از ۵۰ فیلم بازی کرده است. او یک بار هم در یکی از تبلیغات تلویزیونی مربوط به مبارزات انتخاباتی آقای اولاند حضور داشت.

گیه در مارس سال گذشته علیه شماری از وبلاگ ها و وب سایت هایی که این شایعات را گزارش کرده بودند، شکایت کرد.

وکیل این بازیگر در آن زمان اعلام کرد که شایعات پخش شده هیچ گونه پایه و اساسی ندارد، اما خانم گیه خود در مورد اخبار جدیدی که در این باره منتشر شده، هنوز اظهار نظری نکرده است.

فرانسوا اولاند به خبرگزاری فرانسه گفته است که او نیز همانند هر شهروند دیگری دارای حریم خصوصی است.

رئیس جمهور فرانسه که خود در این باره بیانیه ای شخصی منتشر کرده، گفته است که انجام اقدامی احتمالی از جمله اقدام قانونی را علیه این مجله مد نظر قرار می دهد.

سگولن رویال، شریک سابق زندگی فرانسوا اولاند و مادر چهار فرزند او

تعدادی از این تصاویر، رئیس جمهور ۵۹ ساله فرانسه را در حالی نشان می دهد که شب را به همراه ژولی گیه در آپارتمانی که چندان از کاخ الیزه دور نیست، گذرانده است.

برچسب‌ها:

نظر شما