شناسهٔ خبر: 43425 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان

روش مبارزه مجری زن لبنانی با غرب

یک مجری زن لبنانی می‌گوید که با حفظ حجاب اسلامی خود در حین فعالیت رسانه ای پاسخ غربی‌ها را می‌دهد.

به گزارش نماینده ؛ آلاء کرکی مجری برنامه‌های شبکه الکوثر در بیروت که طی چند سال گذشته اجرای برنامه‌های این شبکه در بیروت را برعهده دارد گفت: بدون شک زماني كه بحث حجاب در يك شبكه ماهواره اي پيش مي‌آيد كه پنجره‌اي رو به دنياست، يك مسئوليت بسيار سنگين به وجود مي‌آيد. چون شما بايد يكي از اصول اسلام را به مخاطب منتقل كنيد.

ما هجوم گسترده غرب به اسلام از طريق انتقاد به حجاب را مي‌دانيم. آنها ادعا مي‌كنند كه حجاب ظلم به زن است، و آزادی‌هاي زن را سلب مي‌كند اما وقتي ما با رعايت حجاب اسلامي‌كامل، به زن اجازه مي‌دهيم كه حق داشتن كار و اجراي برنامه در يك شبكه ماهواره اي و در عرصه رسانه‌اي فرصت فعاليت داشته باشد، به همه دنيا با اين كارمان مي‌گوييم: زن بايد اين گونه باشد. وی تصریح کرد: با توجه به تجارب شخصی اینجانب‌، چادر در حقيقت اين پيام را دارد كه يك زن خبرنگار یا مجری، لازم نيست لباس‌هاي رنگي بپوشد، تا از راه مدل و پوشش خود به بيننده بيشتر برسد. بهتر اين است كه از راه ايده و عقيده، به اين هدف برسد.

آلاء کرکی در پایان گفت: ان‌شاءالله که شبكه الکوثر به بركت آقا‌سيد‌علي خامنه‌اي (حفظه‌الله) پاينده است. و آنچه در راه خداوند باشد به حق پاینده است.

نظر شما