شناسهٔ خبر: 42071 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زمان تشییع پیکر "حسان اللقیس"

حزب‌الله لبنان اعلام کرد پیکر فرمانده شهید این جنبش مقاومت که دیشب ترور شد، ساعت ۱۵ امروز در «بعلبک» تشییع می‌شود.

به گزارش نماینده ؛  فارس به نقل از روزنامه لبنانی «السفیر» نوشت: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت 15 امروز به وقت محلی، پیکر «حسان اللقیس» رهبر این جنبش را که ساعت 24 دیشب در جنوب بیروت ترور شد، در «بعلبک» تشییع خواهد کرد.

حزب‌الله لبنان تایید کرد که ساعت 24 دیشب «حسن هولو اللقیس» از رهبران جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان در حال  بازگشت به خانه و در مقابل منزلش در «السان تیریز- الحدث» ترور شده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: برادر و فرمانده شهید حسان اللقیس، جوانی و تمام عمر خود تا آخرین لحظه زندگیش در راه مقاومت شریف صرف کرد و همواره مجاهد، رهبر، صاحب ابتکار عمل، فداکار و عاشق شهادت بود و پدر یکی از شهیدان جنگ تموز 2006 به شمار می‌رفت.

در این بیانیه آمده است: دشمن اسرائیلی متهم مستقیم و اصلی این حمله تروریستی است زیرا بارها به دنبال به شهادت رساندن برادر شهید ما در مناطق مختلف بوده است و همواره این تلاش‌ها ناکام می‌ماند تا اینکه شب گذشته این ترور محقق شد. در ادامه این بیانیه آمده است: این دشمن باید مسئولیت کامل این حمله تروریستی را بر عهده بگیرد و تمامی پیامدها و تبعات آن را بپذیرد. در بیانیه حزب‌الله لبنان به خانواده این شهید تسلیت گفته شده است.

نظر شما