شناسهٔ خبر: 41754 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

khamenei.ir منتشر کرد:

کلیپ صوتی/فرانسه،اعتبار از دست رفته

عکس کلیپ صوتی کلیپ صوتی "فرانسه،اعتبار از دست رفته" بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با علل از دست رفتن اعتبار سیاسی دولت فرانسه است.

به گزارش نماینده،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیرشان با پنجاه هزار فرمانده بسیج، در بخشی از بیاناتشان، در تحلیل كوتاهی علت از دست رفتن اعتبار سیاسی دولت فرانسه را بیان كردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir به همین جهت، كلیپ صوتی «فرانسه، اعتبار از دست رفته» را تهیه و منتشر كرده که جهت استفاده ما نیز آن را باز انتشار میکنیم.

.جهت شنیدن یا دریافت کلیپ صوتی  "فرانسه،اعتبار از دست رفته"  به انتهای متن زیر مراجعه نمایید

 

سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای كه در این كلیپ صوتی می‌شنوید

 امروز بسيارى از مشكلاتى كه در كشورهاى اروپائى، مثل انگليس، مثل فرانسه، مثل آلمان، مثل ايتاليا وجود دارد، ناشى از اين است كه سياستهاى شبكه‌ى خبيث صهيونيستى بر دولتهاى اين كشورها حاكم است. اينها از سرمايه‌داران و كمپانى‌داران صهيونيست كه در دنيا زيادند، چشم ميزنند و حساب ميبرند. در آمريكا هم همين جور است. تملق‌گوئى به صهيونيستها، يك شيوه‌ى معمول در بين قدرتمندان آمريكاست. در اروپا هم كم و بيش همين جور است. وقتى ملتها - چه ملت آمريكا، چه ملتهاى اروپا - بدانند كه خيلى از اين بدبختى‌ها ناشى از سلطه‌ى شيطانى و اهريمنى اين شبكه است، يقيناً انگيزه‌شان بيشتر خواهد شد، حركتشان شديدتر خواهد شد. ممكن است امروز آمريكا با پليس، بلكه با ارتش، مردم را سركوب كند - كه سابقه هم دارد؛ چند سال قبل از اين در شيكاگو يك حركتى به وجود آمد، ارتش را وارد كردند؛ گمانم زمان كلينتون بود، حاكميت آن مجموعه‌ى قبل از بوش - هيچ ابائى ندارند؛ ارتش را وارد ميكنند، مردم را سركوب ميكنند، ميزنند، ميكُشند، زندانهاى سخت ميكنند؛ اين حركت سركوب ميشود، اما از بين نميرود؛ آتش زير خاكسترى خواهد ماند و يك روزى آنچنان شعله خواهد كشيد كه همه‌ى اين بناى پوشالى استكبارى و سرمايه‌دارى را خواهد سوزاند و خاكستر خواهد كرد.
دیدار دانشجویان كرمانشاه ۱۳۹۰/۰۷/۲۴ 
 

دولت فرانسه در دوران ژنرال دوگل كه رئيس جمهور فرانسه بود، اجازه نداد كه انگليس وارد اتحاديه‌ى اروپا بشود. چرا؟ گفتند انگليس وابسته‌ى به آمريكاست؛ نوع ارتباطات انگليس و آمريكا، اتحاديه‌ى اروپا را از استقلال مى‌اندازد. دوگل نگذاشت كه انگليس وارد اتحاديه‌ى اروپا شود، به خاطر ارتباط و اتصال و وابستگى به آمريكا. اين مربوط به آن روز فرانسه است. اين آقائى كه امروز در فرانسه سر كار است، حرفهاى آمريكا را رله ميكند؛ همان حرفهائى را كه آنها ميخواهند، آنچه كه در دل آنهاست، تكرار ميكند؛ شده تابع محض! خب، اين ضعف است. كار اروپا به اينجا رسيده است. اين فرانسه است؛ كشورهاى ديگر اروپائى هم به طريق اولى‌ همين طورند. اين ضعف اين دستگاه‌هاست..

خطبه‌های نماز جمعه تهران ۱۳۹۰/۱۱/۱۴ 

 

در اروپا ملت فرانسه یك روزی اعتبار سیاسی به دست آورد به خاطر این كه رئیس‌جمهور آن روز فرانسه اجازه نداد انگلیس را به خاطر این كه انگلیس وابسته به آمریكاست اجازه نداد كه انگلیس وارد بازار مشترك اروپا بشود. این مایه اعتبار فرانسه شد. در دنیا آن روز دولت فرانسه اعتبارش زیاد شد به خاطر این كه در مقابل آمریكا ایستاد و انگلیس را كه متصل به آمریكا بود اجازه نداد وارد بازار مشترك اروپا بشود. اعتبار یك ملت این جور به وجود می آید. حالا همان كشور دولتمردانش نه فقط مقابل آمریكا بروند در مقابل صهیونیست‌های نحس نجس اظهار كوچكی و تواضع بكنند. این مایه سرشكستگی ملت فرانسه است كه البته باید خودشان علاج كنند.
دیدار بسیجیان ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ 

 

 رئيس جمهور آمريكا ميگويد كه امنيت اسرائيل خط قرمز اوست. اين خط قرمز را چه عاملى ترسيم كرده است؟ منافع ملت آمريكا، يا نياز شخص اوباما به پول و پشتيبانى كمپانى‌هاى صهيونيستى براىبهدست آوردن كرسى دومين دوره‌ى رياست جمهورى؟ تا كى شماها خواهيد توانست ملتهاى خود را فريب دهيد؟ آن روزى كه ملت آمريكا بدرستى دريابد كه شماها براى چند صباح بيشتر باقى ماندن در قدرت، تن به ذلت و تبعيت و خاكسارى در برابر زرسالاران صهيونيست داده‌ايد و مصالح ملت بزرگى را در پاى آنان قربانى كرده‌ايد با شما چه خواهند كرد؟

كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين‌ ۱۳۹۰/۰۷/۰۹

 

درحال بارگزاری...

دریافت فایل کلیپ صوتی با حجم
4 MB

برچسب‌ها:

نظر شما