شناسهٔ خبر: 41428 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

جنگ روانی ژنو ۵ کلید خورد

دروغ پراکنی جان کری و پاسخ ظریف + عکس

کری ظریف 2 جان کری اعلام کرد این ایران بود که در لحظه آخر توافق را نپذیرفت و فرانسه نیز مانند بقیه اعضا مخالفتی با توافقات صورت گرفته نداشت!

به گزارش «نماینده» انحراف افکار عمومی از واقعیت به کمک کارتل های عظیم رسانه ای در سطح جهان مهمترین و موثرترین ابزار استعماری جهان غرب به رهبری آمریکا محسوب می شود. در جریان ناتمام ماندن مذاکرات ژنو ۵ در ابتدای امر فضای رسانه ای به سمت متهم شدن فرانسه در ناتمام ماندن این مذاکرات هدایت شد تا آمریکا بتواند ضمن حفظ رویکرد مسالمت جویانه خود در این رابطه همزمان قدرت چانه زنی خود را برای گرفتن امتیازات بیشتر از ایران بالا ببرد.

 

اما روز گذشته گام بعدی برنامه رسانه ای غرب برداشته شد و آن متهم ساختن ایران و بی تقصیر خواندن دولت فرانسه بود. وزیر خارجه آمریکا در اقدامی کاملا فریبکارانه که جزو لاینفک DNA دولت مردان آمریکایی است وجه دیگری از توطئه خود را نمایان ساخت. جان کری اعلام کرد این ایران بود که در لحظه آخر توافق را نپذیرفت و فرانسه نیز مانند بقیه اعضا مخالفتی با توافقات صورت گرفته نداشت!

 

این اقدام جالب توجه کری واکنش توییتری ظریف را نیز به دنبال داشت. ظریف در صفحه توییتر خود نوشت: آقای وزیر این ایران بود که پنجشنبه شب، نصف پیش‌نویس آمریکا را زیر و رو کرد و جمعه صبح، علنا علیه آن صحبت کرد؟

 

رو دست خوردن ظریف از دولت فریبکار + عکس

نظر شما