شناسهٔ خبر: 41243 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اشاره رهبری به چه کسی بود؟

آدلسون 2 اگر آمریکاییها راست میگویند که در مذاکرات جدی هستند، باید به دهان این افراد یاوه گو بزنند و دهان آنها را خرد کنند.

یاوه گویی که مورد اشاره رهبری بودبه گزارش «نماینده» به نقل از مشرق رهبر فرزانه انقلاب در آستانه روز تسخیر لانه جاسوسی در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان با اشاره به سخنان یکی از سیاستمداران امریکایی که خواستار بمباران اتمی ایران شده بود، خاطرنشان کردند: اگر امریکایی ها راست می گویند که در مذاکرات جدی هستند، باید به دهان این افراد یاوه گو بزنند و دهان آنها را خرد کنند.

 

 

سیاست مداری که مورد اشاره رهبری در سخنان دیروز بود، آدلسون است که در میزگردی در دانشگاه «یشیوا» در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۳، گفت آمریکا باید در مورد برنامه هسته‌ای ایران جدی‌تر باشد. مناقشه از آنجا آغاز شد که او گفت: «شما گوشی تلفن را برداشته و با جایی در نبراسکا تماس گرفته و می‌گویید: بسیار خوب، پرتاب کنید» و سلاحی اتمی توسط موشک‌های بالستیک در میان صحرا اصابت کرده و به هیچ کس جز چند مار زنگی یا عقرب یا شبیه آن آسیبی نمی‌زنند.»

 

او به توضیح این مطلب پرداخت و گفت: بعد از نشان دادن زور و تهدید به تهران، آمریکا خواهد گفت: «اگر شما (ایران) صلح‌طلب باشید، فقط باید روند برنامه خود را معکوس کنید و ما تضمین می‌کنیم که شما می‌توانید تأسیسات انرژی هسته‌ای را برای مقاصد الکتریسیته و انرژی داشته باشید.»

 

سخنگوی «آدلسون» به خبرنگاران گفت که «واضح است سخنان آدلسون در مورد استفاده از بمب اتم جدی نبوده» و گفت که وی «از اغراق استفاده کرده تا بگوید که ... عمل مهم‌تر از کلام است.»

 

یاوه گویی که مورد اشاره رهبری بود

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۰۰:۲۴علی . . 0 1

    باید دهانش رو خرد کرد
                                

نظر شما