شناسهٔ خبر: 41084 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بزرگترین دروغ، گفتن بخشی از حقیقت است

پروپاگاندای رسانه ای آیت الله تمامی ندارد

رفسنجانی بهتر نیست به جای صرف هزینه های فراوان و جستجو در آرشیوهای قدیمی، نگاهی به زمان حال بیندازیم و حقایق را همانطور که هست بیان نماییم؟ میگویند بزرگترین دروغها، گفتن تنها بخشی از حقیقت است.

به گزارش «نماینده» معمای عجیبی در تاریخ سیاسی امروز کشورمان وجود دارد که علی رغم ساده بودن صورت ظاهری آن برخی حاضر نیستند پاسخ آن را بپذیرند. تفکر استراتزیک امام (ره) در یکسره نمودن هر گونه وابستگی دیگران به خود، یک بار توانست موج خود برتر بینی های کاذب را مهار نماید. تفکری که معتقد است ملاک حال فعلی افراد است نه حال سال ۱۳۶۹ آنها.

هاشمی

 

پایگاه شخصی منتسب به آیت الله رفسنجانی که چند بار نیز توسط شخص وی به دلیل انتشار مطالب خلاف مورد عتاب قرار گرفته در یکی از مطالب موجود در صفحه اول خود تیتری از بیانات مقام معظم رهبری خطاب به رفسنجانی در سال ۱۳۶۹ نقل نموده با این عنوان: «هاشمی از امام نگوید، که بگوید؟»

 

توجیه خاطرات مخدوش و انحرافی منتشر شده در این وب سایت با هزینه کردن از اقوال سال های دور مقام معظم رهبری تنها شیوه باقیمانده عناصر چنگ زده به خیالبافی های مادی گرایانه دنیایی است. این عناصر از فرط بی مایگی و عیان بودن پوچی تفکراتشان رنج و زحمت فراوانی متحمل می شوند تا با جستجو کردن جملاتی در سال های دور طرفی برای اغوای افکار عمومی ببندند اما حاضر نیستند کمی هم در تاریخ نزدیک و سال های گذشته کندوکاو نمایند.

 

اختلاف فکری رفسنجانی با مقام معظم رهبری در سال های اخیر و به ویژه از سال ۱۳۸۴ به طور چشم گیری نمایان شد و رفسنجانی بدون در نظر گرفتن مصلحت نظام بارها بر نظراتی انحرافی تاکید می کرد که مقام معظم رهبری در اصلاح آن نظرات موضع گیری صریح می فرمودند اما این اصلاحات در بیان رفسنجانی لحاظ نمی شد.

 

آیا وب سایت خلاف گویی چون وب سایت مذکور که به بیانی از سال ۱۳۶۹ استناد می کند تا توجیهات خود را به مخاطب بخوراند حاضر است کندوکاوی نیز در مواضع رفسنجانی در سال های نزدیک علیه دیدگاه های مقام معظم رهبری انجام دهد؟ آیا این وب سایت حاضر است بازخوانی مختصری از وقایع سال های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۷ نماید که در زمان رفسنجانی به شدت در پی بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور داشت و مقام معظم رهبری می کوشید تا بیان صریح این موضع غلط را اصلاح نماید؟

 

آیا این وب سایت حاضر است بازخوانی مختصری نسبت به مواضع انحرافی رفسنجانی در سال ۱۳۸۸ مبنی بر از دست رفتن اعتماد مردم نماید و بگوید که مقام معظم رهبری علیه این تفکر مسموم چگونه ایستادند و سرانجام نوید ایشان در شرکت مردم در انتخابات مجلس نهم و ریاست جمهوری یازدهم به ثمر نشست؟

 

چه بهتر است که وب سایت آیت الله رفسنجانی به جای صرف هزینه های فراوان و جستجو در آرشیوهای قدیمی، نگاهی به زمان حال بیندازد و به جای اغوای مردم تمام حقایق را همانطور که هست بیان نماید؛ میگویند بزرگترین دروغها گفتن تنها بخشی از حقیقت است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۰ ۱۲:۰۵تقوی 0 1

    هر که را تدبیر او تقدیر اوست
                                

نظر شما