شناسهٔ خبر: 40944 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

اعلام موجودیت کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی(ره)

در اطلاعیه این کمیته آمده است: با توجه به مسائل اخیر، کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی (ره) سعی میکند تا به دفاع از اندیشه و خط و راه نورانی آن عزیز سفر کرده همت بگمارد.

 به گزارش «نماینده»، کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: بی شک عظیم‌ترین شخصیت تاریخ معاصر که نقش عمیقی در تحولات پس از خود داشت امام خمینی (ره) بود، اما پس از ایشان عده‌ای با نام امام به دنبال تحریف اندیشه و مسیر ایشان یا به دنبال توجیه اغراض سیاسی خود به وسیله نام امام در آمدند.

 

این اطلاعیه ادامه می‌دهد: در این میان متاسفانه منسوبان امام خمینی(ره) نیز در خانواده به جای پاسداری از آرمان‌ها و بیت امام، ملجأ طرد شدگان ملت و منحرفان شدند.

 

مؤسسه حفظ، تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نیز در اختیار جریانات سیاسی تندرو منحرف از اسلام ناب محمدی(ص) درآمد تا خط امام در دامان ملت عزیز و در اندیشه و قلب‌های فرزندان روح الله خمینی(ره) راه خود را بپیماید.

 

اکنون با توجه به مسائل اخیر که برخی بازماندگان اقدام به تسریع در تحریف اندیشه‌های امام کرده‌اند و از طرف دیگر عده‌ای از سیاسیون با حمایت مؤسسه حفظ تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اقدام به نشر خاطرات مجعول و غیر مستند از ایشان می‌کنند کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی (ره) سعی می‌کند تا به دفاع از اندیشه و خط و راه نورانی آن عزیز سفر کرده همت بگمارد.

 

در پایان این اطلاعیه آمده است: در روزهای آینده اعضای شورای مرکزی کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مسئولان استانی آن به همراه برنامه‌های آینده خدمت ملت عزیز ایران اعلام می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما