شناسهٔ خبر: 40863 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بهره برداری رسانه های معاند از کامنت نعیمه اشراقی + عکس

برداشت دویچه وله از اتفاقی که در صفحه فیسبوک نعیمه اشراقی صورت گرفت میتواند پیامی برای مسئولان کشور باشد که تا دیر نشده ضمن برخوردی قاطع با مقصران، جلوی تخریب چهره امام راحل را بگیرند.

به گزارش «نماینده» در پی واکنش های فراوان نسبت به اقدام زشت منتسب به نعیمه اشراقی که طی آن در کامنتی فیسبوکی به امام (ره) و خانواده شهدا جسارت بی سابقه ای صورت گرفته بود، رسانه های معاند نظام اسلامی در حال بهره برداری حداکثری از این اتفاق تلخ هستند.

 

در این راستا دویچه وله فارسی که در این ایام به شدت شیب تخریبی خود علیه نظام اسلامی را بالا برده است ضمن گزارشی کلی از اتفاقی که در صفحه فیسبوک نعیمه اشراقی صورت گرفت در پایان به این نتیجه گیری می رسد که برای مسئولین مربوطه در داخل کشور می تواند قابل توجه و هشدار آمیز باشد:

 

«کامنت اشراقی با واکنش‌های دیگری نیز روبرو شده است. برخی از کاربران اینترنتی معترضند که رهبر وقت جمهوری اسلامی در دوران جنگ ایران و عراق از سویی جوانان را به رفتن به جبهه‌ها تشویق می‌کرده و از طرف دیگر در خانه به لطیفه‌هایی درباه قربانیان جنگ و بازماندگانشان می‌خندیده است.»

دویچه وله نعیمه اشراقی

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۰۵:۲۶مریم مهری 1 0

    چرا از کاه کوه میسازید برترین خصیصه مسلمانی گذشت و چشم پوشی از خطای دیگران است اگر شهدا الان بودند با روح والای خود به این حرفها می خندیدند 
                                

نظر شما