شناسهٔ خبر: 40853 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

این دو خواهر از جان امام چه میخواهند؟

خواهران اشراقی 4 پستهای مسئله دار نعیمه اشراقی در فیسبوک همیشه جنجال آفرین بوده، اما این بار انتشار کامنتی حاوی توهین به خانواده معظم شهدا کار را بسیار پیچیده تر نموده و پای مجلس نیز به این ماجرا باز شده است.

خواهران اشراقیبه گزارش «نماینده» با فیسبوکی شدن چند تن از بستگان بیت امام راحل (ره) و تابوشکنی های غیر اخلاقی آنها در روزها و هفته های اخیر بالاخره آتش این فتنه دامن آنها را نیز گرفت.

 

پست های مسئله دار نعیمه اشراقی در فیسبوک جنجال های متعددی برپا کرده، اما این بار انتشار کامنتی حاوی توهین به خانواده معظم شهدا کار را بسیار پیچیده تر نموده و پای مجلس نیز به این ماجرا باز شده است.

 

نکته جالب توجه این است که در روزهای اخیر وی هیچ توضیحی راجع به این حرکت قبیح نداشته اما روزنامه آرمان در شماره امروز خود آورده که وی صفحه فیسبوک خود را پس از این ماجرا بسته است و مدعی شده در مورد اخیر به این صفحه دستبرد زده شده است!

 

 

نعیمه اشراقی چندی پیش نیز هنگام انتشار عکسی از دخترش که در کانادا برنده یک جایزه شده بود و پوشش مناسبی نداشت در اقدامی مادرانه با پوشاندن یک دامن فوتوشاپی بر تن دخترش موجبات تفریح مخاطبان را فراهم کرد. 

 

در همین زمینه اخبار امروز حاکی است کمیسیون فرهنگی مجلس از نعیمه اشراقی خواستار توضیح شده است. هر چند انکارهای نعیمه اشراقی تا حدودی توانست ناراحتی عمومی در سطح اجتماع را کاهش دهد و لااقل مردم متعهد به انقلاب و شهدا و امام (ره) را از اینکه نوه امام چنین جوکی گفته باشد کمتر ناامید کرده باشد. اما با این حال به نظر می رسد نظارت جدی تری نسبت به این اتفاقات و نظایر آن باید صورت بگیرد.

 

قابل ذکر است که خواهر نعیمه اشراقی، زهرا اشراقی نیز چند روز قبل در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی الشرق الاوسط همگام با خواهرش شروع به در نوردیدن مرزهای دیگری از اخلاق در سطح جامعه نمود و به نام نوه امام راحل (ره) از آوازه خوان هایی چون گوگوش، مهستی و هایده تمجید کرد و حجاب موجود در میان بانوان مسلمان ایرانی را به چالش کشید.

 

آنچه محل نگرانی و تامل است این که که تمام این تابو شکنی ها به نام حضرت امام (ره) انجام شده است. الشرق الاوسط در انتشار مصاحبه خود با زهرا اشراقی از عنوان «نوه خمینی» (ره) استفاده کرد و با کمال تاسف هنوز عکس العمل حقوقی نسبت به این اقدام ناهنجار زهرا اشراقی صورت نگرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما