شناسهٔ خبر: 39683 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جلسات علنی مجلس از فردا آغاز میشود

نمایندگان مجلس از فردا یکشنبه نشستهای علنی خود را از سر میگیرند و در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته کمیسیونها جلسه علنی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار «نماینده»، نمایندگان مجلس تا نیمه شهریورماه جلسه علنی خواهند داشت و پس از آن نیمه دوم تعطیلات تابستانی آنها آغاز خواهد شد.

 

دستور کار برخی از کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه به شرح زیر خواهد بود:

 

بررسی قانون مالیات ها در کمیسیون اقتصادی

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی از بررسی قانون مالیات ها در این کمیسیون خبر داد و گفت: بناداریم وزاری اقتصادی، صنعتی و نمایندگان  بخش خصوصی را به جلسات کمیسیون دعوت کنیم تا برنامه هایی که برای وزارتخانه و بخش مربوطه شان را دارند بررسی کرده و زمینه تعامل و ارتباط دو طرفه بیشتری را فراهم کنیم.

 

بررسی شرایط انتقال پایتخت از تهران

عباس زارع زاده سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد: در جلسه  فردا مسائل و برنامه های مربوط به انتقال پایتخت از تهران  و نیز تقسیم حوزه های انتخاباتی را در دست بررسی داریم.

 

برگزاری جلسه تقدیر از وزرای ارتباطات و صنعت و معدن

روح ا...عباسپورعضو کمیسیون صنایع و معادن نیز گفت: دستور کار دعوت و ملاقات با وزرای قبلی ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار داریم تا از زحمات آنها در دوره گذشته دولت تقدیر و تشکر کنیم.

 

بررسی طرح احیای تالاب ها و دریاچه ارومیه در کمیسیون کشاورزی

علی ایرانپور عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت و گو با خبرنگار نماینده افزود: چند طرح را بنا داریم در این کمیسیون بررسی کنیم که  احیا تالاب ها و دریاچه  ها در سطح کشوریکی ازآنهاست. در جلسه روز یکشنبه کمیسیون نشست کارشناسی ای را باموضوع نجات دریاچه ارومیه  برگزار خواهیم کرد.

نظر شما