شناسهٔ خبر: 39454 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

خشم شیعیان کویت در پی اقدام تلویزیون این کشور

«شافی العجمی» تروریستی است که دستور سر بریدن بیش از ۶۰ شیعه در روستای حطله واقع در دیرالزور سوریه را صادر کرد، وی در یک فیلم تلویزیونی موثق با اشاره به امام جماعت مسجد حطله میگوید: ما گناهکار و پسرش را سر بریدیم، ما قومی هستیم که به وعده هایمان عمل میکنیم.

شافی العجمیبه گزارش «نماینده» به نقل از شیعه نیوز، پس ازآنکه تلویزیون کویت فیلمی از تروریست وهابی «شافی العجمی» پخش نموده موجی از خشم محافل شیعی این کشور را در بر گرفته است.

«شافی العجمی» تروریستی است که دستور سر بریدن بیش از ۶۰ شیعه  در روستای حطله واقع در دیرالزور سوریه را صادر کرد، وی در یک فیلم تلویزیونی با اشاره به امام جماعت مسجد حطله السید می گوید: ما «السیئ» (گناهکار) و پسرش را سر بریدیم،ما قومی هستیم که به وعده هایمان عمل می کنیم.

«عاشور» نماینده ی مجلس کویت خواستار رسیدگی فوری به این ماجرا و احترام به شهروندان شیعه شد، وی افزود: شما کسانی هستید که جز به افرادی که با شما پرخاشگرانه رفتار می کنند احترام نمی گذارید و جز از آنها حساب نمی برید، ما نمی خواهیم چنین روشی پیاده کنیم اما شما ما را مجبور به اجرای آن می کنید، پس قبل از هر اقدامی از سوی ما، خود به موضوع رسیدگی کنید.

نمایندگان مجلس هم چنین پس از پخش این برنامه به وزیر اطلاع رسانی و ورزش و جوانان «سلمان الحمود» هجوم بردند و وی را مسئول پخش آن دانستند و یه او متذکر شده اند «العجمی» همان کسی است که شعار سر بریدن شیعیان را سر می دهد و در سوریه آن را عملی نموده است.

نظر شما