شناسهٔ خبر: 38867 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

در ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین

پورمحمدی: انتظار داشتیم ناطق روزه سکوت خود را بشکند

پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه محصول تشکیلاتی اصول‌گرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز نشد، گفت: اصلاح‌طلبان هم نمی‌توانند ادعا کنند که محصول تشکیلاتی‌شان در انتخابات پیروز شده است.

پورمحمدیبه گزارش «نماینده»، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور شامگاه پنج شنبه در ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد شرکت کردد و سخنرانی نمود.

پورمحمدی در این مراسم گفت: سلیقه‌ای در انتخابات اکثریت آرای مردم را به دست آورد و ما اصولگرایان پیروز نشدیم؛ البته اصلاح‌طلبان هم نمی‌توانند ادعا کنند که محصول تشکیلاتی‌شان در انتخابات پیروز شده است.

وی با اشاره به عملکرد دولت فعلی و انتقاداتی که نسبت به عملکرد دولت مطرح می‌شود، گفت: دولت فقط 6 الی 7 وزیر نیست بلکه مجموعه عظیمی از کارگزاران را تشکیل می‌دهد که همه آنها تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند بنابراین نباید در طرح انتقادات افراط و تفریط کرد. واقعیت آن است که کارهایی انجام شده است. معتقدم ما باید قضاوت نسبی کنیم؛ قضاوت نسبی یعنی آنکه در برابر ظرفیت‌های مادی، معنوی، سرمایه‌ها و زیرساخت‌هایی که داریم به خروجی، بهره‌وری و محصولات خوبی نرسیده‌ایم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین با اشاره به مواضعی که از سوی رئیس‌جمهور منتخب مردم در زمان تبلیغات انتخابات مطرح شده بود، اظهار داشت: آقای روحانی مواضعی را اعلام کردند که این مواضع قدر مشترک مطالبات انسان‌های دلسوز کشور است. ما باید این قدر مشترک را حفظ کنیم و به آن آسیب نرسانیم..

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین با اشاره به اینکه سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری بود، افزود: ما انتظار داشتیم وی روزه سکوت خود را می‌شکست و در این مراسم سخنرانی می‌کرد.

نظر شما