شناسهٔ خبر: 38613 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

حسینیان:

حدادعادل اصولگرایی خود را در فتنه ۸۸ و انتخابات ۹۲ ثابت کرد

حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدادعادل شخصیتی ارزشی و پایبند به ارزش‌های انقلاب است گفت: وی در فتنه ۸۸ و انتخابات ۹۲ اصولگرایی خود را ثابت کرده است.

به گزارش «نماینده» به نقل از فارس، روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری همایش «مرد تقوا و تدبیر» برای تقدیر از غلامعلی حدادعادل گفت: آقای حداد اصولگرایی است که روی اصول خود ایستاد و در آزمایشات مختلف و فراوان، نشان داده فردی نیست که به خاطر شرایط محیطی تصمیم‌گیری کند.

 وی با بیان اینکه حدادعادل اصولگرایی پایبند به آرامان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و هست، تصریح کرد: در دوران فتنه 88 که برخی شرایط را برای موضع‌گیری و دفاع از انقلاب مناسب نمی‌دیدند آقای حدادعادل قاطعانه در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی موضع‌گیری می‌کرد.

 حسینیان با تاکید بر اینکه اصولگرایی و ارزشمداری حدادعادل در فتنه 88 برای همگان ثابت شد، خاطرنشان کرد: در انتخابات 88 آقای حدادعادل تنها به دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام می‌کرد.

 وی افزود: آقای حدادعادل در انتخابات در حالی از مواضع خود دفاع کرد که هیچ توجهی به برخی اظهارات که ممکن بود نتیجه منفی در آرای‌ش داشته باشند نکرد.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بر اساس پرخاش برخی افراد علیه اصولگرایان ارزشی و اصیل انقلاب اسلامی، مسئله وحدت اصولگرایان مقداری پیچیده شده و به راحتی نیست، گفت: آقای حداد از کسانی هستند که می‌تواند مرکزیت وحدت اصولگرایان را دنبال کنند.

نظر شما