شناسهٔ خبر: 38479 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

شریعتمداری:

روحانی هوشمندتر از آن است که پای در چنبره فریب بگذارد

شریعتمداری شریعتمداری نوشت: روحانی نشان داده هوشمندتر از آن است که پای در چنبره فریب بگذارد و اعتبار رأی مردم و مسئولیت‌ حساس ریاست بر قوه مجریه نظام مقدس اسلامی را در پیوند با جریان مدعی اصلاحات به دست باد بسپارد.

شریعتمداریبه گزارش «نماینده» روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود به قلم حسین شریعتمداری مجددا بر مواضع اصولگرایانه رئیس جمهور منتخب تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود ضمن تداوم همین مشی از جانب دکتر روحانی، زمینه ای بر حضور نیروهای افراطی و حامی فتنه در کابینه جدید فراهم نشود.

حسین شریعتمداری در بخش پایانی این یادداشت نوشت:

سخن این است و یک کلام هم بیش نیست که حضور اصحاب فتنه در کابینه رئیس‌جمهور منتخب بدون کمترین تردید، آسیب‌های جدی به نظام و مردم پاکباخته این مرز و بوم به دنبال دارد و در این میان دکتر روحانی به یقین اولین قربانی خواهد بود. چرا که ایشان در اعلام مواضع خود نشان داده است اهل ساختارشکنی نیست، بر اجرای قانون‌اساسی تاکید دارد و این، هر دو با هویت برملا شده اصحاب فتنه در تناقض آشکار است.

و اما، دکتر روحانی علی‌رغم تلاش فراوان مدعیان اصلاحات و برخی از سران و عوامل فتنه 88 نشان داده هوشمندتر از آن است که پای در چنبره فریب آنان بگذارد و اعتبار رأی مردم و مسئولیت‌ حساس ریاست بر قوه مجریه نظام مقدس اسلامی را در پیوند با این جریان به دست باد بسپارد.

در بخش پایانی این وجیزه گفتنی است که این روزها، اصحاب فتنه، برخی از مدعیان اصلاحات، تعدادی از روزنامه‌های زنجیره‌ای، سایت‌های وابسته به جریانات ضدانقلاب فراری و رسانه‌های فارسی زبان بیگانه در اقدامی هماهنگ کیهان را به باد ناسزا گرفته‌اند که چرا ادعا می‌کند دکتر روحانی اصولگراست؟ و این در حالی است که کیهان قبل از انتخابات با توجه به حمایت برخی از سران و عوامل فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 بیم آن داشت که ایشان با جریان بدنام مورد اشاره گره خورده باشد و هنوز هم بر این باور است که آقای روحانی نباید اعلام حمایت آنها را می‌پذیرفت.

 اما، ایشان بعد از انتخاب به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در اولین کنفرانس خبری خود وابستگی رأی خویش به مدعیان اصلاحات را نفی کرد و بر مواضعی تاکید ورزید که اصولگرایان روی آن تاکید داشته و دارند. آقای روحانی هنوز هم با تفاوتی نه چندان زیاد بر همان مواضع اصرار دارند. از این روی بود که کیهان نتیجه گرفت اولا؛ مدعیان اصلاحات علی‌رغم سروصدا و هیاهویی که به راه انداخته‌اند، در انتخابات اخیر شکست خورده‌اند، ثانیا؛ با توجه به مواضع آقای روحانی، اصولگرایی- و نه اصولگرایان به مفهوم تقسیم‌بندی سیاسی آن- پیروز انتخابات بوده است و ثالثا؛ نامزدهای اصولگرا بنا به دلایلی که اشاره شده بود، پیروز انتخابات نبوده‌اند...

و اکنون نیز کیهان بر همان باور است، ضمن آن که از هوشمندی و درایت آقای روحانی بعید می‌داند، به اصحاب فتنه فرصت حضور در دولت خود را بدهد و صدالبته، حمایت از مواضع اصولگرایانه رئیس‌جمهور منتخب را وظیفه خود می‌داند

نظر شما