شناسهٔ خبر: 38462 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

احمدی نژاد در گفتگوی تلویزیونی به کدام کاندیدا اشاره کرد؟

احمدی نژاد گفت و گوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور حاوی نکته ظریفی بود که اختلاف احمدی نژاد را با یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برملا می کرد.

احمدی نژادبه گزارش «نماینده» قسمتی از گفت و گوی تلویزیونی چهارشنبه شب رئیس جمهور، حاوی نکته ظریفی بود که می تواند پاسخی باشد به بسیاری از شبهه پراکنی های ایام انتخابات ریاست جمهوری.

احمدی نژاد طی صحبت های خود، در عباراتی کوتاه و بسیار گذرا پرده از اختلاف خود با مسئول فعلی پرونده هسته ای کشور برداشت.

وی در پاسخ به سوال مرتضی حیدری مجری این گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره تحریم ها و تاثیر پرونده هسته ای بر آن گفت: «البته در‌خصوص قضیه هسته‌ای وارد نمی‌شوم چراکه در این باره باید بحث شود و من نیز مدتی است که دخالتی در این قضیه ندارم، اما بالاخره تحریم‌ها یک فضا و شرایط سختی را ایجاد کرد.»

گفتنی است در ایام انتخابات یکی از حربه های تضعیف نامزدی که مسئول پرونده هسته ای نیز هست این بود که او را آدم احمدی نژاد معرفی می کردند.

نظرات مخاطبان 0 6

  • ۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۱۶:۱۳ماهان 15 8

    سلام
    احمدی نژاد دولت نهم خیلی خوب فضای هسته ای رو به نفع ایران چرخوند اما به خاطر حاشیه سازی هایی که تو دولت دهم شروع کرد از دوره اوج خودش فاصله گرفت. احمدی نزاد دولت دهم اصلا مقاومتی نبود کسی که تونست راه مقاومت رو تو هسته ای ادامه بده سعید جلیلی بود این حرفای احمدی نزاد هم شاید از سر دلخوریای خاص خودش باشه
                                
  • ۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۱۶:۱۵محمود 18 3

    اگرم مشکلی هست فقط بخاطره کنار گذاشتن دکتر احمدی نژاده. اونهایی که نتونستن به خاطر مشکلات شخصی خودشون دکتر و تحمل کنند حالا باید جواب اشتباهات مذاکرات هسته ای را هم بدهند.
                                
  • ۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۱۶:۲۱حامد 4 6

    این مشکل برداشت شماست...آقای دکتر جلیلی آدم آقای احمدی نژاد نیست...در ضمن این لفظ مال دوران برده داریه...خدا کسی رو بنده کسی نیافریده...برداشت طرفداران آقای روحانی این بود که دکتر جلیلی،احمدی نژادی دیگر خواهند بود با مواضع سخت تر.
                                
  • ۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۱۶:۲۵نادری 4 8

    احمدی نژادوکسی کنار نذاشت اون خودش از مسیر مقاومت و سوم تیر فاصله گرفت حالا اومده میگه که من خیلی وقته دخالت نداشتم!
    واقعا خیلی عجیبه عاقبت آدما چه راحت تغییر میکنه.
                                
  • ۱۳۹۲-۰۴-۱۵ ۱۸:۳۷ 6 2

    احمدی حرف بیخود زیاد میزنه.خدا رو شکر دولتش تموم شد وگرنه دلار میشد 10000 تومن
                                
  • ۱۳۹۲-۰۴-۱۸ ۰۳:۳۷ 2 2

    خب حالا شما چرا از جلیلی دفاع می کنید ؟! از هیچ کجای این جمله و حرف هم بر نمی آید که جلیلی آدم احمدی نژاد نبوده باشد. در حالی که من اصلا فکر می کنم واقعا نبوده ! اما به زور هم از این جمله بر نمی آید...
    بهتر است از این پست های آبکی نذارید، چه برسد به اینکه سردبیر هم توصیه کند...!!!!!!!!
                                

نظر شما