شناسهٔ خبر: 38233 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اصلاح طلبان در تکاپو

می خواهم در دولت روحانی باشم!

برخی از اصلاح طلبان که مدتهاست از قدرت به دور بوده اند، در تلاشند تا در دولت روحانی مسئولیت گرفته و در همین راستا با برخی افراد مسئول و چهره های سیاسی استان خود رایزنی هایی را انجام داده اند.

به گزارش «نماینده» به نقل از بولتن، پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات 24 خرداد امسال و انتخاب وی بعنوان رئیس جمهور جدید ایران، برخی اصلاح طلبان که در حال حاضر هیچ مسئولیتی ندارند و از قدرت بدور هستند، در تلاشند تا به نوعی به قدرت بازگردند.

در همین راستا شنیده شده است که این افراد در شهرستانها و استانهای محل زندگی خود شایعاتی را مبنی بر گرفتن مسئولیت در دولت روحانی به راه انداخته و حتی نام خود را بعنوان استاندار جدید استان شان هم مطرح می کنند.

یک منبع آگاه در این زمینه با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: این افراد از طریق رایزنی با افراد بانفوذ و چهره های سیاسی استان خود در تلاش هستند تا به هر قیمتی شده در دولت جدید مسئولیت بگیرند.

وی گفت: متاسفانه در این بین بده و بستانهایی هم صورت می گیرد.

این منبع آگاه اضافه کرد: بعنوان مثال فردی که در یکی از شهرستانهای استان غربی کشور در مجلس هفتم نماینده اصلاح طلب بوده و در مجلس هشتم و نهم رای نیاورده و در حال حاضر مسئولیتی در استان ندارد، شایعه کرده که با تشکیل دولت روحانی استاندار جدید این استان غربی خواهد شد.

نظر شما