شناسهٔ خبر: 37780 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

ولایتی در جمع حامیان خود:

یک خبر مهم دارم؛ تا آخر در صحنه انتخابات باقی خواهم ماند

ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: علیرغم بداخلاقی‌هایی که علیه من صورت گرفت بنده به عنوان نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری تا آخر در صحنه باقی خواهم ماند.

به گزارش مجلس ایران به نقل از تسنیم، علی اکبر ولایتی نامزد انتخاباتی ریاست‌جمهوری عصر دیروز چهارشنبه در جمع حامیان خود در ورزشگاه شهید شیرودی ضمن تبریک میلاد مسعود امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع)، گفت: انشاءالله دولتی تشکیل خواهم داد که با پشتیبانی شما ملت، دولت رهرو امام حسین (ع) خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه روز جمعه حماسه سیاسی رقم خواهد خورد، گفت: اگر شما ملت عزیز، بنده را مورد اعتماد خود قرار دهید و رئیس جمهور ایران بشوم، به شما قول می‌دهم که آنچه که خواسته شما باشد، در چارچوب قانون اساسی و رهنمودهای رهبر انقلاب انجام خواهم داد.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه با 3 بار تکرار کردن این جمله که "یک خبر مهم دارم"، تأکید کرد: علیرغم همه این بی‌اخلاقی‌هایی که در مورد بنده صورت گرفت، اعلام می‌کنم که بنده به عنوان داوطلب ریاست‌جمهوری تا آخر در صحنه انتخابات باقی خواهم ماند.

ولایتی افزود: بنده در دولت خود اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران را تحقق خواهم بخشید، انتخابات روز جمعه مصرع اول حماسه سیاسی است و مصرع دوم حماسه سیاسی توسعه روابط خارجی و بین‌المللی است. بدون تردید ما حراست از دستاوردهای هسته‌ای، استفاده صلح‌آمیز از آن و حق غنی‌سازی را برای خود لازم می‌دانیم و آن گونه که رهبری ترسیم کرده‌اند، با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی با بیان این جمله ما در برابر زیاده‌خواهی‌های سلطه‌جویان عالم می‌ایستیم و مقاومت می‌کنیم اما مقاومتی مدبرانه و با تدبیر را در پیش خواهیم گرفت، اظهار داشت: نظام بیشترین ظرفیت خود را برای جوانان اختصاص داده و ما نیز این هدف را دنبال خواهیم کرد؛ از همت بسیجیان و کسانی‌که به صورت بسیجی در همه صحنه‌های ایران و سازندگی آن حضور داشتند، حمایت خواهیم کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از ایجاد بیمه فراگیر برای همه ایرانیان در دولت احتمالی خود خبر داد و افزود: باید برای کشاورزان و همه کسانی‌که زحمات زیادی می‌کشند، بیمه درمانی و آسیب‌پذیری و بازنشستگی برقرار شود.

ولایتی خاطر نشان کرد: ما از اقتصاد تولید محور حمایت می‌کنیم و همچنین تعامل سازنده و بدون حاشیه با دو حوزه دیگر را در دستور کار خواهیم داشت و به درگیری‌های بین قوا پایان خواهیم داد.

وی با بیان اینکه با فساد اداری به شدت مقابله خواهیم کرد و حرکت در خط امام و رهبری را مهمترین شاخصه خود می‌دانیم، افزود: پایبندی به قانون مهمترین مشخصه دولت متمم خواهد بود و اخلاق مداری محوری‌ترین سلوک ما قرار خواهد گرفت، بر همین اساس به بی‌اخلاقی‌هایی که در چند روز اخیر علیه اینجانب صورت گرفت، پاسخ نخواهم داد.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان با اشاره به اینکه چشم انداز 20 ساله و دهه عدالت و پیشرفت پایبند خواهیم بود، خاطر نشان کرد: یک بار دیگر به همه اعلام می‌کنم که با قوت تا آخر در صحنه باقی خواهم ماند.

نظر شما