شناسهٔ خبر: 37772 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

پرویز سروری خبر داد؛

پرداخت پول برای حضور در لیست‌های انتخاباتی

سروری رئیس ستاد خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت اظهار داشت: متأسفانه از برخی گروه‌ها و افراد خبر می‌رسد که عده‌ای با دریافت پول از نامزدها اسامی آنان را در لیست خود قرار می‌دهند.

به گزارش مجلس ایران به نقل از تسنیم، پرویز سروری ،با اشاره به آنچه موج‌سواری برخی نامزدهای شوراها برای کسب آرا خواند، گفت: زاویه پیدا کردن از قوانین و بداخلاقی انتخاباتی ناشی از نداشتن توان حضور در صحنه انتخابات است و ادامه این روند می‌تواند به انتخابات سالم ضربه بزند.

سروری همچنین گفت: در چند روز گذشته نیز برخی گروه‌ها با هدف و نگاه تخریب کاری و با فرصت طلبی بدون اطلاع برخی نامزدها اقدام به درج نام این افراد در لیست‌های خود کرده‌اند تا فضای موجود را برهم بزنند.

رئیس ستاد خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت، اصل برگزاری انتخابات را صداقت و رعایت احترام متقابل اعلام کرد و افزود: زاویه پیدا کردن از قوانین و بداخلاقی انتخاباتی ناشی از نداشتن توان حضور در صحنه انتخابات است و ادامه این روند می‌تواند به انتخابات سالم ضربه بزند.

سرلیست فهرست خدمت‌گزاران، همراهی گروه‌ها و افراد را با توجه به سلایق مختلف در انتخابات پیشِ‌رو احترام گزاشتن به آرای شهروندان دانست و افزود: ما نامزدهای فعال در حوزه‌های انتخاباتی به‌صورت اخلاقی و قانونی نسبت به حفظ حرمت سایر نامزدها دارای مسئولیت هستیم و باید اخلاق انتخاباتی را به‌درستی رعایت کنیم تا خدشه‌ای بر روند انتخابات وارد نشود.

سروری امانت داری و رعایت احترام را از سوی افراد و گروه‌های هوادار نامزدها، گام برداشتن برای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیشِ‌رو خواند.

نظر شما