شناسهٔ خبر: 37658 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

حجت‌الاسلام ثمری:

حدادعادل در رقابتهای انتخاباتی تمام قامت از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کرد

ثمری دبیر سابق هیات عالی گزینش کشور گفت: حدادعادل در رقابتهای انتخاباتی، تمام قامت از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کرد.

به گزارش مجلس ایران به نقل از تسنیم، دبیر سابق هیات عالی گزینش کشور گفت: در رقابتهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری علی الخصوص مناظرات و مناظره جمعه، حدادعادل تمام قامت و به اعتبار تمام آبروی خود از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کرد.

وی افزود: مطالعه مشی حدادعادل در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که وی صرفا برای حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و گفتمان امام و انقلاب در این مسیر آمده است.

وی با اشاره به جزئیات مناظرات انجام شده گفت: در مناظره قبلی که مشاجره‌ای بین آقای عارف و رضایی اتفاق افتاد و رضایی برای حفظ وقتش در مقابل عارف سکوت کرد و مخاطب نیز آقای حدادعادل نبود، لیکن چون بحث دفاع از آمان‌ها و ارزش‌ها بود، آقای حداد وقت گرفت و دفاع جانانه‌ای از انقلاب کرد.

وی افزود: حدادعادل بدون در نظرگرفتن مصلحت اندیشی و یا شکستن رای با تمام وجود از امام، شهدا، ارزش‌ها و ولایت دفاع کرد که بنده و بسیاری از مومنین نسبت به این مشی ایشان خدا را شکر و سجده شکر به جا آوردیم.

حجت الاسلام والمسلمین ثمری با اشاره به مشی قاطع همراه با اخلاق و آرامش حدادعادل گفت: حدادعادل به دلیل اینکه با ادبیات، فلسفه و حکمت مانوس است، به گونه‌ای مشی می‌کند که در میان نیروهای انقلاب کمترین التهابی وجود نداشته باشد و تلاش دارد با حرکتی اخلاقی و علمی و با تدبیر مشکلات را حل کند.

وی افزود: حداد مدیری لایق است که همواره با تدبیر، امور تحت مسوولیت خود را سامان داده‌اند.

وی با اشاره به گفتمان حداد عادل که نزدیک‌ترین به گفتمان رهبری است گفت: تنها کسی که در میان نامزدهای انتخابات یازدهم، سفت و محکم از مبانی ولایت و مطالبات آقا دفاع کرده و می‌کند، حدادعادل است. بنده سخنان همه نامزدهای انتخابات را به طور مستمر پیگیری می‌کنم که در این میان تنها کسانی که پای مطالبات ولایت ایستاده و تمامی نظراتش مبتنی بر دیدگاه‌ها و گفتمان رهبریست، حداد عادل است که این از ویژگی‌های منحصر به فرد وی است.

نظر شما