شناسهٔ خبر: 37427 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

مدیر روابط عمومی صداوسیما:

عذرخواهی ضرغامی از عارف کذب محض است

ضرغامی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: مطلبی که آقای عارف تحت عنوان عذرخواهی رئیس سازمان صدا و سیما مطرح کرده، کذب است.

به گزارش مجلس ایران، محمدتقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات امروز عارف مبنی بر تماس تلفنی ضرغامی با وی وعذرخواهی از عارف، گفت: این مطلبی که آقای عارف تحت عنوان عذرخواهی رئیس سازمان صدا و سیما مطرح کرده، کذب است.

وی افزود: رئیس سازمان صدا و سیما با تمام نامزدها ارتباط صمیمی و نزدیک دارد و تقریبا به صورت روزانه با آنها در تماس است؛ بعد از برگزاری مناظره‌ها هم آقای ضرغامی با هر کدام از نامزدها تماس برقرا کرد تا با نقطه نظرات آنها آشنا شود، از جمله کسانی که با وی تماس گرفت، محمدرضا عارف بوده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما تصریح کرد: ضرغامی دستور داده که مسئولان صدا و سیما با نمایندگان نامزدها جلسه برگزار کنند تا نقطه نظرات نمایندگان نامزدها درباره مناظره‌ها اخذ و مورد بررسی قراگیرد.

سهرابی با تاکید بر اینکه هیچ عذرخواهی‌ای در این تماس تلفنی صورت نگرفته است، تأکید کرد: اگر نظرات نمایندگان نامزدها مورد تایید قرار گرفت، این نظرات در مناظره‌های بعدی بکار گرفته خواهد شد.

 

نظر شما