شناسهٔ خبر: 37408 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

حداد عادل در جمع خبرنگاران:

ضرورتی که براساس آن ائتلاف کردیم در حال حاضر وجود ندارد

نشست خبری حدادعادل در خبرگزاری تسنیم حدادعادل تصریح کرد: ضرورتی که ما را دور هم جمع کرد تا ائتلاف تشکیل دهیم در حال حاضر وجود ندارد.

به گزارش مجلس ایران به نقل از فارس، غلامعلی حداد عادل نامزد ریاست جمهوری یازدهم پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه نشست خبری فضای مجازی و دولت یازدهم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ائتلاف پیشرفت برخی اختلاف سلایق وجود دارد، نظرشما در این زمینه چیست، اظهار داشت: اختلاف دیدگاه‌های ما به اندازه‌ای نیست که ما را از دایره اصولگرایی خارج کند ولی در داخل اصولگرایی ما بیان اندیشه‌های خود را از طریق صدا و سیما به مردم ارائه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ما سه نفر گذشته تحصیلی و مدیریتی متفاوتی داریم و دیدگاه‌های خود را بیان خواهیم کرد آنگاه شما ببینید تفاوت‌ها چیست و هر کدام را که مردم بپسندند انتخاب می‌شود.

حداد عادل همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از ابتدا اعلام شده بود از بین ائتلاف پیشرفت یک نفر خواهد آمد اما اکنون شما سه نفر در صحنه حضور دارید، این امر را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: ما با توافق با یکدیگر در عرصه تبلیغات انتخابات شرکت کردیم و ضرورتی که ما را دور هم جمع کرد تا ائتلاف تشکیل دهیم درحال حاضر احساس نمی‌شود. ما تابع شرایط، تغییر روش دادیم و این مسئله باعث شکست اصولگرایان نمی‌شود.

نظر شما