شناسهٔ خبر: 37371 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

مدیر حوزه علمیه ایروانی

گفتگو/ از رفتار غربی در تبلیغات بپرهیزید

وفسی مدیر حوزه علمیه ایروانی گفت: نامزدهای این دوره انتخابات پرهیز از ورود در میدان هایی که خارج از مقام و اختیارات ریاست جمهوری است و عدم تقلید از رفتارها و شگردهای تبلیغاتی غربی را مدنظر قرار دهند .

حجت الاسلام والمسلمین حامد وفسی مدیر حوزه علمیه ایروانی در گفت و گو با خبرنگار مجلس ایران با اشاره به اخلاق تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: توجه به اسلام ناب و انقلابی و بیان دشمنی با اسلام آمریکایی که همان پایداری در برابر نظام سلطه است و ملت ایران 34 سال دربرابر هجمه های آنها با صلابت ایستاده است باید یکی از واکنش های کاندیداها در سیاست خارجی شان باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: توجه به اخلاق الهی، اخلاص، توکل، رعایت ادب و اخلاق در مصاحبه ها و سخنرانی ها جزو یکی از مهمترین آداب اخلاقی اولیه ای است که همه کاندیداها باید مدنظر قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه ایروانی در ادامه یادآور شد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات خود وقتی برنامه ای را اعلام می کنند واگر نقدی را به شخصی یا به کاری از دولت های پیش اعلام می کنند باید اعلام آمار و ارقام با ذکر منبع را مدنظر داشته باشند و حرفی را بی پایه و اساس ذکر نکنند.

وی با انتقاد از کلی گویی نامزدها در برنامه هایشان گفت: کاندیداها باید در مناظرات و برنامه ها و سخنرانی هایشان راهکارهای عملی برای حل مشکلات بدهند و بشدت از کلی گویی پرهیز کنند زیرا مردم از شنیدن این حرف ها خسته شده اند و راه حل برون رفت از مشکلات را می خواهند.

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه، عدم سیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات دولت های گذشته یکی از مهمترین خصیصه های اخلاقی است که باید کاندیداها مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام وفسی یادآور شد: نامزدهای این دوره انتخابات پرهیز از ورود در میدان هایی که خارج از مقام و اختیارات ریاست جمهوری است و عدم تقلید از رفتارها و شگردهای تبلیغاتی غربیان در انتخابات را نیز برای تکمیل شدن اخلاق و رافت اسلامی در معرفی خودشان باید مدنظر قرار دهند .

نظر شما